Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Scotch Game: Scotch Gambit. Advance Variation (C45)
1.e4 e5 2.Nf3 Nc6 3.Bc4 Nf6 4.d4 exd4 5.e5 d5 6.Bb5 Ne4 7.Nxd4 Bd7 8.Bxc6 bxc6 9.0-0 Be7 10.f3 Nc5 11.f4 f6 12.f5 fxe5
Albul muta si castiga
2 Comentarii
1.Dh5!
iulie 5, 2009 - 8:37 am1…Rf8 2.Ce6! Ce6/Ne6 3.fe6 Rg8/Nf6 4.Df7 mat;
1…g6 2.fg6, dupa care fg7 sau fh7, daca se muta turnul, decid.
Corecta solutia.
iulie 5, 2009 - 8:45 am