Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Russian Game: Classical Attack. Chigorin Variation (C42)
1.e4 e5 2.Nf3 Nf6 3.Nxe5 d6 4.Nf3 Nxe4 5.d4 d5 6.Bd3 Be7 7.0-0 Nc6 8.Re1 Bg4 9.c3 Nf6 10.Bg5 0-0 11.Nbd2 Nh5
Albul muta si castiga
2 Comentarii
12.N:e7-C:e7 13.N:h7+-R:h7 14.Cg5+-Rg8 15.D:g4
iunie 25, 2009 - 6:56 amCorect Gabriela. Primele doua mutari pot fi facute in ordine inversa, adica se poate incepe si cu 1.Nh7+.
iunie 25, 2009 - 8:04 am