Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Sicilian Defense: Wing Gambit (B20)
1.e4 c5 2.b4 cb 3.a3 Cc6 4.ab Nf6 5.b5 Nb8 6.e5 Qc7 7.d4 Nd5
Albul muta si obtine avantaj
3 Comentarii
1.c4!
iunie 20, 2009 - 8:13 am1…Cb6 2.c5 Cd5 3.b6 Dc6/Dd8 4.Ta7 +-;
1…Cb4 2.Nd2 +-
Corect. De fapt, cred ca in situatia in care se afla, varianta care il lasa cel mai “bine” pe negru (luand in considerare pozitia) este 3…Cxb6 4.cxb6 Dxb6, in care negrul sacrifica un cal pe 2 pioni.
iunie 20, 2009 - 8:17 amDe acord cu tine…
iunie 20, 2009 - 8:25 am3…Cb6 este o mutare mai buna decat 3…Dc6/Dd8