Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
King Pawn Game: Wayward Queen Attack (C20)
1.e4 e5 2.Qh5 Nc6 3.Bc4 g6 4.Qf3 Nf6 5.Qb3 Nd4 6.Qc3 d5 7.Bxd5
Negrul muta si castiga
4 Comentarii
1… Nb4 2. Dxb4 Cc2+ si albul pierde dama
iunie 9, 2009 - 8:19 amam gresit..am alta solutie….
1..Cxd5 2.exd5 Dxd5 3.f3 Nb4 4. Dxb4 Cc2+ … sper sa fie corecta
iunie 9, 2009 - 9:01 amAder si eu la cea de-a 2-a solutie a lui Costin, cu singura diferenta ca la mutarea a 2-a a negrului as prefera 2…Nf5, la care ar putea urma 3.Ca3 Na3 4.ba3 Cc2 +- sau 3.d3 Nb4 4.Db4 Cc2 +-
iunie 9, 2009 - 9:23 amSi Costin a fost “in zona”, dar solutia completa a fost data de Virgil. Felicitari!
iunie 9, 2009 - 10:19 am