Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Queen’s Gambit Accepted: Old Variation (D20)
1.d4 d5 2.c4 dxc4 3.e3 b5 4.a4 Bd7 5.axb5 Bxb5 6.Nc3 Ba6
Albul muta si castiga
3 Comentarii
Txa6 -Cxa6 2 +Da4 1-0
iunie 2, 2009 - 8:57 amSau poate o varianta si mai buna Df3 -c6 2Txa6
iunie 2, 2009 - 8:58 amA doua varianta e intr-adevar mai buna. In partida s-a jucat in continuare
iunie 2, 2009 - 6:14 pm7.Df3 c6 8.Txa6 Cxa6 9.Dxc6+ Dd7 10.Dxa8+ Dd8 11.Dc6 Dd7 12.Dxa6 +-.
Poate negrul a vrut sa evite o continuare de genul 4…c6 5.axb5 axb5 6.Df3 +- ca intr-o partida a lui Greco.