Capcane in deschidere (35)



Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.

Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).

King Pawn Game: Damiano Defense (C40)

1.e4 e5 2.Nf3 f6 3.Nxe5 fxe5

 

Albul muta si castiga


ALTE POSTARI RELEVANTE

2 Comentarii

  • Dan Horvat

    1.Dh5+-Re7,2.D:e5+-Rf7,3.Nc4+-d5 (3…Rg6,4.Df5+-Rh6,5.d4+-g5,6.h4+-) 4.N:d5+-Rg6,5.h4-h5 (la orice altceva urmeaza h5+ si d4) 6.N:b7-Nd6 (6…N:b7,7.Df5+-Rh6,8.d4+-g5,9.N:g5+ +-) 7.Da5 -si se pierde turnul

    mai 15, 2009 - 2:13 pm Raspunde
  • rodantero

    Dan Horvat e buna solutia. Parerea mea este ca 2…f6 e o aparare foarte proasta pentru alb (chiar daca negrul ar putea sa joace ceva mai bine decat 3…fxe5, de exemplu 3…De7). Totusi cred ca albul are prima sansa si la cea mai buna a aparare a negrului.

    mai 15, 2009 - 7:17 pm Raspunde

Lasa un Comentariu

Adresa dvs de email nu va fi publicata.