Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Center Game: Accepted (C21)
1.e4 e5 2.d4 exd4 3.Qxd4 Qf6 4.Qe3 Nh6 5.Nc3 Ng4 6.Nd5 Qc6
Albul muta si castiga
2 Comentarii
1.Df4 d6 2.Nb5 Db5 3.Cc7 si 4.Cb5
aprilie 30, 2009 - 7:06 amCorect.
aprilie 30, 2009 - 8:53 am