Capcane in deschidere (14)


Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.

Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).

Sicilian Defense: Dragon Variation. General (B70)

1.e4 c5 2.Nf3 d6 3.d4 cxd4 4.Nxd4 Nf6 5.Nc3 g6 6.Be3 Ng4

Albul muta si castiga

ALTE POSTARI RELEVANTE

2 Comentarii

  • Petrosian75

    1. Nb5+ Nd7
    2. D:g4 castiga o piesa si partida.

    aprilie 24, 2009 - 11:22 am Raspunde
  • rodantero

    Asa e, cred ca aceasta “capcana” se intalneste in mai multe variante ale sicilienei.
    Mi-aduc aminte ca o data am aplicat-o si eu, dupa care am cazut in propria capcana dupa 2.Dg4 Cc6 am uitat ca nebunul a iesit din legatura si am pierdut dama 🙂 .

    aprilie 24, 2009 - 12:28 pm Raspunde

Lasa un Comentariu

Adresa dvs de email nu va fi publicata.