Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Sicilian Defense: Dragon Variation. General (B70)
1.e4 c5 2.Nf3 d6 3.d4 cxd4 4.Nxd4 Nf6 5.Nc3 g6 6.Be3 Ng4
Albul muta si castiga
2 Comentarii
1. Nb5+ Nd7
aprilie 24, 2009 - 11:22 am2. D:g4 castiga o piesa si partida.
Asa e, cred ca aceasta “capcana” se intalneste in mai multe variante ale sicilienei.
aprilie 24, 2009 - 12:28 pmMi-aduc aminte ca o data am aplicat-o si eu, dupa care am cazut in propria capcana dupa 2.Dg4 Cc6 am uitat ca nebunul a iesit din legatura si am pierdut dama 🙂 .