Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala (cu eventualele comentarii aferente).
Caro-Kann Defense: Two Knights Attack (B10)
1.e4 c6 2.Nc3 d5 3.Nf3 dxe4 4.Nxe4 Nf6 5.Qe2 Nbd7
Albul muta si castiga
2 Comentarii
6. Cd6 mat !
aprilie 15, 2009 - 7:20 amCorect. Cred ca se observa aici pericolul de a face muta mecanic in deschidere, fara sa fii prea atent la ce joaca adversarul.
aprilie 15, 2009 - 8:15 am