Update 03,00: Clasament final Grand Prix – Luna Martie
Clasamentul final luna martie
Loc | Nume | Et.1 | Et.2 | Et.3 | Et.4 | Et.5 | Et.6 | Et.7 | Et.8 | Total |
1 | Iulianos | – | 37 | 29 | 27 | 95 | ||||
2 | RazvanD | 25 | 26 | 9,6 | 29 | 89,6 | ||||
3 | Muresh | – | 29 | 26 | 26 | 81 | ||||
4 | Adrianpetrisor92 | – | – | 34 | 36 | 70 | ||||
5 | Muratura Sah. | – | 20 | 17 | 32 | 69 | ||||
6 | C4indy | 29 | 22 | 8,4 | 9 | 68,4 | ||||
7 | alin__p | 28 | 8,4 | 20 | 8,4 | 64,8 | ||||
8 | Rodan2 | 10,1 | 25 | 9,2 | 13 | 57,3 | ||||
9 | Sevenhunt | 19 | 9 | 11 | 15 | 54 | ||||
10 | Alexut | – | 12 | 16 | 19 | 47 | ||||
11 | Aspidazzo2009 | – | 32 | 14 | – | 46 | ||||
12 | MathPlayer2 | 9,1 | 24 | – | 12 | 45,1 | ||||
13 | Van_dame2 | 17 | 27 | – | – | 44 | ||||
14 | Ntipeiu01 | 26 | 8,1 | – | 8,1 | 42,2 | ||||
15 | volcinsche | – | 10,5 | 22 | 8,6 | 41,1 | ||||
16 | Acrysswaka | 6,2 | – | 9 | 23 | 38,2 | ||||
17 | Ppngh | – | – | 24 | 14 | 38 | ||||
18 | Profgeo | – | – | 27 | 11 | 38 | ||||
19 | Tr0til_89 | 13 | – | – | 25 | 38 | ||||
20 | Haulica Ionut(g) | 9,2 | 11 | 10 | 7,3 | 37,5 | ||||
21 | Yuli003 | 21 | – | – | 16 | 37 | ||||
22 | T-rex1 | 8,5 | – | 28 | – | 36,5 | ||||
23 | TheChessGym | 36 | – | – | – | 36 | ||||
24 | Corvu | 8,1 | 16 | 9,5 | – | 33,6 | ||||
25 | Florin_banu | 33 | – | – | – | 33 | ||||
26 | Florin_c | 16 | – | 9,7 | 7 | 32,7 | ||||
27 | Bubuosiris | – | – | 32 | – | 32 | ||||
28 | Horia | 8 | 10 | 9,1 | – | 27,1 | ||||
29 | Mtudorache | – | 15 | – | 8,7 | 23,7 | ||||
30 | Emanuelinho | 21 | 21 | |||||||
Loc | Nume | T1(51) | T2(60) | T3(51) | T4(40) | |||||
31 | VASILE1952 | 11 | – | 8,5 | – | 19,5 | ||||
32 | Do1971 | 10 | 8 | – | – | 18 | ||||
33 | amard | – | – | 9,4 | 8,5 | 17,9 | ||||
34 | Danfugulin | – | 17 | – | – | 17 | ||||
35 | Burebistas | – | – | 8,2 | 8,3 | 16,5 | ||||
36 | Sotir | 14 | – | – | – | 14 | ||||
37 | Stefan_mihalea2 | 6 | – | – | 7,1 | 13,1 | ||||
38 | Madalin18(g) | – | 13 | – | – | 13 | ||||
39 | Florin G | – | – | 13 | – | 13 | ||||
40 | adim1966 | – | – | 12 | – | 12 | ||||
41 | Misterrc | 12 | – | – | – | 12 | ||||
42 | gelu | 12 | 12 | |||||||
43 | SunDummy4 | – | 10,6 | – | – | 10,6 | ||||
44 | Mircea68 | – | 10,4 | – | – | 10,4 | ||||
45 | Talpa_iute | – | 10,3 | – | – | 10,3 | ||||
46 | Atti007 | – | 10,2 | – | – | 10,2 | ||||
47 | MODEST_Ches | – | 10,1 | – | – | 10,1 | ||||
48 | F32009 | – | – | 9,3 | – | 9,3 | ||||
49 | Chessulica | 9,0 | – | – | – | 9 | ||||
50 | JCKnight | 8,4 | – | – | – | 8,4 | ||||
51 | Ugd05sade | 8,3 | – | – | – | 8,3 | ||||
52 | danbotea | – | – | 8,3 | – | 8,3 | ||||
53 | Petrosianc | 8,2 | – | – | – | 8,2 | ||||
54 | marian200690 | – | 8,2 | – | — | 8,2 | ||||
55 | Mitica21 | – | – | 8,2 | 8,2 | |||||
56 | tigran2009 | – | – | 8 | – | 8 | ||||
57 | OIAMA | – | – | – | 8 | 8 | ||||
58 | Vasyly66 | 7,2 | 7,2 | |||||||
59 | Atti007 | – | – | – | 7 | 7 | ||||
60 | Aditzzz2 | 7 | – | – | – | 7 | ||||
61 | Oliver5 | 6,1 | – | – | – | 6,1 |
Sistemul de punctare va fi pentru fiecare turneu in sistem Grand Prix si anume :
Sistemul de punctare va fi pentru fiecare turneu in sistem Grand Prix si anume :
Ceilalti jucatori pana la locul 30 vor primii decat (nr.puncte x 2). Jucatorii guest care nu anunta dupa publicarea clasamentului numele lor, pe mail sau prin mesaj pe blog, nu vor fi luati in calcul in clasamentul final
Clasamentul dupa 3 etape
Primul Grand Prix C olosseum se desfasoara in luna Martie!
Loc | Nume | Et.1(51j) | Et.2(60j) | Et.3(51j) | Et.4 | Et.5 | Et.6 | Et.7 | Et.8 | Total |
1 | Iulianos | – | 37 | 29 | 66 | |||||
2 | RazvanD | 25 | 26 | 9,6 | 60,6 | |||||
3 | C4indy | 29 | 22 | 8,4 | 59,4 | |||||
4 | alin__p | 28 | 8,4 | 20 | 56,4 | |||||
5 | Muresh | – | 29 | 26 | 55 | |||||
6 | Aspidazzo2009 | – | 32 | 14 | 46 | |||||
7 | Rodan2 | 10,1 | 25 | 9,2 | 44,3 | |||||
8 | Van_dame2 | 17 | 27 | – | 44 | |||||
9 | Sevenhunt | 19 | 9 | 11 | 39 | |||||
10 | Muratura Sahului | – | 20 | 17 | 37 | |||||
11 | T-rex1 | 8,5 | – | 28 | 36,5 | |||||
12 | TheChessGym | 36 | – | – | 36 | |||||
13 | Ntipeiu01 | 26 | 8,1 | – | 34,1 | |||||
14 | Adrianpetrisor92 | – | – | 34 | 34 | |||||
15 | Corvu | 8,1 | 16 | 9,5 | 33,6 | |||||
16 | MathPlayer2 | 9,1 | 24 | – | 33,1 | |||||
17 | Florin_banu | 33 | – | – | 33 | |||||
18 | volcinsche | – | 10,5 | 22 | 32,5 | |||||
19 | Bubuosiris | – | – | 32 | 32 | |||||
20 | Haulica Ionut(g) | 9,2 | 11 | 10 | 30,2 | |||||
21 | Alexut | – | 12 | 16 | 28 | |||||
22 | Horia | 8 | 10 | 9,1 | 27,1 | |||||
23 | Profgeo | – | – | 27 | 27 | |||||
24 | Florin_c | 16 | – | 9,7 | 25,7 | |||||
25 | Ppngh | – | – | 24 | 24 | |||||
26 | Yuli003 | 21 | – | – | 21 | |||||
27 | VASILE1952 | 11 | – | 8,5 | 19,5 | |||||
28 | Do1971 | 10 | 8 | – | 18 | |||||
29 | Danfugulin | – | 17 | – | 17 | |||||
30 | Acrysswaka | 6,2 | – | 9 | 15,2 | |||||
Loc | Nume | Et.1(51j) | Et.2(60j) | Et.3(51j) | Et.4 | Et.5 | Et.6 | Et.7 | Et.8 | Total |
31 | Mtudorache | – | 15 | – | 15 | |||||
32 | Sotir | 14 | – | – | 14 | |||||
33 | Madalin18(g) | – | 13 | – | 13 | |||||
34 | Tr0til_89 | 13 | – | – | 13 | |||||
35 | Florin G | – | – | 13 | 13 | |||||
36 | adim1966 | – | – | 12 | 12 | |||||
37 | Misterrc | 12 | – | – | 12 | |||||
38 | SunDummy4 | – | 10,6 | – | 10,6 | |||||
39 | Mircea68 | – | 10,4 | – | 10,4 | |||||
40 | Talpa_iute | – | 10,3 | – | 10,3 | |||||
41 | Atti007 | – | 10,2 | – | 10,2 | |||||
42 | MODEST_CHESS_RO | – | 10,1 | – | 10,1 | |||||
43 | amard | – | – | 9,4 | 9,4 | |||||
44 | F32009 | – | – | 9,3 | 9,3 | |||||
45 | Acrysswaka | – | – | 9 | 9 | |||||
46 | Chessulica | 9,0 | – | – | 9 | |||||
47 | JCKnight | 8,4 | – | – | 8,4 | |||||
48 | Ugd05sade | 8,3 | – | – | 8,3 | |||||
49 | danbotea | – | – | 8,3 | 8,3 | |||||
50 | Petrosianc | 8,2 | – | – | 8,2 | |||||
51 | marian200690 | – | 8,2 | – | 8,2 | |||||
52 | Burebistas | – | – | 8,2 | 8,2 | |||||
53 | Thai Chi | – | – | 8,1 | 8,1 | |||||
54 | tigran2009 | – | – | 8 | 8 | |||||
55 | Aditzzz2 | 7 | – | – | 7 | |||||
56 | Oliver5 | 6,1 | – | – | 6,1 | |||||
57 | Stefan_mihalea2 | 6 | – | – |
Colosseum 46 – Grand Prix Martie –
rezultatele finale dupa meciul de fotbal!
Sevenhunt’s Swiss sytem 2009
(TD: Sevenhunt, Time: 3m + 1s, 9 rounds)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|||
1 |
Adrianpetrisor92 |
2144 |
+ 1/40 |
+ 1/7 |
– 1/11 |
– 1/3 |
+ 1/4 |
+ 1/8 |
– 0/2 |
+ 1/10 |
– 1/12 |
8.0 / 9 |
|
|
|
2 |
Muratura Sahului |
2173 |
|
+ 1/31 |
– 1/23 |
– 1/14 |
+ 1/18 |
+ 1/1 |
– 1/8 |
+ 1/3 |
7.0 / 7 |
|
|
||
3 |
RazvanD |
2104 |
– 1/29 |
– 1/13 |
+ ½/18 |
+ 0/1 |
– 1/26 |
+ 1/10 |
+ 1/5 |
– 1/7 |
– 0/2 |
6.5 / 9 |
|
|
|
4 |
Iulianos |
2405 |
+ 1/26 |
– 1/12 |
+ 1/10 |
– 1/8 |
– 0/1 |
+ 0/7 |
+ 1/11 |
– 1/18 |
– 0/6 |
6.0 / 9 |
35.00 |
|
|
5 |
Muresh |
|
|
– 0/14 |
+ 1/32 |
– 1/6 |
+ 1/19 |
– 0/8 |
+ 1/12 |
– 0/3 |
+ 1/13 |
– 1/7 |
6.0 / 9 |
28.00 |
|
6 |
Tr0til_89 |
1605 |
+ 1/15 |
– 0/18 |
+ 0/5 |
+ 1/16 |
– 0/12 |
– 1/28 |
+ 1/14 |
– 1/19 |
+ 1/4 |
6.0 / 9 |
25.00 |
|
|
7 |
Acrysswaka |
1825 |
+ 1/17 |
– 0/1 |
– 1/36 |
+ 1/28 |
+ 1/11 |
– 1/4 |
– ½/8 |
+ 0/3 |
+ 0/5 |
5.5 / 9 |
32.50 |
|
|
8 |
Emanuelinho |
|
2244 |
– 1/23 |
+ 1/19 |
– 1/9 |
+ 0/4 |
+ 1/5 |
– 0/1 |
+ ½/7 |
+ 0/2 |
– 1/10 |
5.5 / 9 |
31.50 |
|
9 |
Alexut |
1986 |
– 1/32 |
– 1/22 |
+ 0/8 |
– ½/26 |
– 0/18 |
+ 0/15 |
+ 1/27 |
– 1/20 |
+ 1/19 |
5.5 / 9 |
26.00 |
|
|
10 |
Yuli03 |
2074 |
+ 1/36 |
+ 1/14 |
– 0/4 |
+ 1/18 |
– 1/27 |
– 0/3 |
+ 1/20 |
– 0/1 |
+ 0/8 |
5.0 / 9 |
31.00 |
|
|
11 |
Guest2797880 |
|
|
+ 1/39 |
– 1/33 |
+ 0/1 |
+ 1/21 |
– 0/7 |
+ 1/13 |
– 0/4 |
– 0/12 |
+ 1/20 |
5.0 / 9 |
28.00 |
|
12 |
Ppngh |
1891 |
– 1/16 |
+ 0/4 |
+ 0/26 |
– 1/29 |
+ 1/6 |
– 0/5 |
– 1/15 |
+ 1/11 |
+ 0/1 |
5.0 / 9 |
25.00 |
35.50 |
|
13 |
Rodan2 |
1751 |
– 1/41 |
+ 0/3 |
– 1/14 |
+ 0/27 |
– 1/28 |
– 0/11 |
+ 1/16 |
– 0/5 |
+ 1/15 |
5.0 / 9 |
25.00 |
31.00 |
|
14 |
MathPlayer2 |
1714 |
+ 1/5 |
– 0/10 |
+ 0/13 |
– 1/36 |
+ 0/2 |
+ 1/32 |
– 0/6 |
– 1/23 |
+ 1/18 |
5.0 / 9 |
22.00 |
|
|
15 |
Guest2795771 |
|
|
– 0/6 |
+ 1/38 |
– 0/21 |
+ 1/22 |
– ½/19 |
– 1/9 |
+ 0/12 |
+ 1/26 |
– 0/13 |
4.5 / 9 |
22.50 |
|
16 |
gelu |
|
+ 0/12 |
– 0/23 |
+ 1/32 |
– 0/6 |
+ 1/29 |
– 1/22 |
– 0/13 |
+ 1/33 |
+ ½/21 |
4.5 / 9 |
18.50 |
|
|
17 |
C4indy |
|
– 0/7 |
+ 0/36 |
|
– 1/31 |
– ½/33 |
+ 1/21 |
+ 0/23 |
– 1/27 |
+ 1/26 |
4.5 / 8 |
15.50 |
|
|
18 |
Mtudorache |
1936 |
+ 1/38 |
+ 1/6 |
– ½/3 |
– 0/10 |
+ 1/9 |
– 0/2 |
+ ½/19 |
+ 0/4 |
– 0/14 |
4.0 / 9 |
27.00 |
|
|
19 |
Volcinsche |
1853 |
+ 1/28 |
– 0/8 |
+ 1/23 |
– 0/5 |
+ ½/15 |
+ 1/26 |
– ½/18 |
+ 0/6 |
– 0/9 |
4.0 / 9 |
24.00 |
|
|
20 |
amard |
|
|
|
+ 1/39 |
+ 1/38 |
– 1/21 |
+ 1/27 |
– 0/10 |
+ 0/9 |
– 0/11 |
4.0 / 7 |
22.00 |
|
|
21 |
alin__p |
|
+ ½/33 |
– 0/26 |
+ 1/15 |
– 0/11 |
+ 0/20 |
– 0/17 |
+ 1/32 |
+ 1/29 |
– ½/16 |
4.0 / 9 |
17.00 |
26.00 |
|
22 |
Burebistas |
1640 |
– 1/27 |
+ 0/9 |
+ 0/28 |
– 0/15 |
+ 1/36 |
+ 0/16 |
– 0/26 |
– 1/32 |
+ 1/29 |
4.0 / 9 |
17.00 |
23.50 |
|
23 |
Mitica21 |
1504 |
+ 0/8 |
+ 1/16 |
– 0/19 |
+ 0/2 |
– 0/32 |
+ 1/34 |
– 1/17 |
+ 0/14 |
– 1/27 |
4.0 / 9 |
16.00 |
|
|
24 |
Ntipeiu01 |
1606 |
|
– 1/38 |
– 0/30 |
+ 1/34 |
– 1/31 |
+ 1/28 |
4.0 / 5 |
11.00 |
|
||||
25 |
OIAMA |
928 |
|
+ 1/39 |
+ 1/38 |
– 1/30 |
– 1/33 |
4.0 / 4 |
10.00 |
|
|||||
26 |
Florin_c |
1592 |
– 0/4 |
+ 1/21 |
– 1/12 |
+ ½/9 |
+ 0/3 |
– 0/19 |
+ 1/22 |
– 0/15 |
– 0/17 |
3.5 / 9 |
|
|
|
27 |
Haulicaionut |
|
|
+ 0/22 |
– 1/31 |
+ 1/33 |
– 1/13 |
+ 0/10 |
– 0/20 |
– 0/9 |
+ 0/17 |
+ 0/23 |
3.0 / 9 |
21.00 |
29.50 |
28 |
vasyly66 |
|
– 0/19 |
+ 1/29 |
– 1/22 |
– 0/7 |
+ 0/13 |
+ 0/6 |
– 0/33 |
+ 1/35 |
– 0/24 |
3.0 / 9 |
17.00 |
|
|
29 |
Stefan_mihalea2 |
1489 |
+ 0/3 |
– 0/28 |
– 1/38 |
+ 0/12 |
– 0/16 |
+ 1/33 |
+ 1/30 |
– 0/21 |
– 0/22 |
3.0 / 9 |
14.00 |
|
|
30 |
Atti007 |
1487 |
|
– 1/35 |
+ 1/24 |
– 0/29 |
+ 0/25 |
+ 1/32 |
3.0 / 5 |
10.00 |
|
||||
31 |
Florin_Ungureanu |
1413 |
|
+ 0/27 |
– 0/2 |
+ 0/17 |
– 0/34 |
+ 1/36 |
– 1/35 |
+ 0/24 |
– 1/38 |
3.0 / 8 |
8.00 |
|
|
32 |
SunDummy4 |
1455 |
+ 0/9 |
– 0/5 |
– 0/16 |
+ 1/34 |
+ 1/23 |
– 0/14 |
– 0/21 |
+ 0/22 |
– 0/30 |
2.0 / 9 |
11.00 |
|
|
33 |
Corvu |
1839 |
– ½/21 |
+ 0/11 |
– 0/27 |
|
+ ½/17 |
– 0/29 |
+ 1/28 |
– 0/16 |
+ 0/25 |
2.0 / 8 |
10.00 |
|
|
34 |
Nicu valahu |
1221 |
|
– 0/32 |
+ 1/31 |
– 0/23 |
– 0/24 |
+ 1/38 |
– 0/35 |
2.0 / 6 |
7.00 |
|
|||
35 |
Hritcucos2 |
|
1308 |
|
+ 0/30 |
– 1/38 |
+ 0/31 |
– 0/28 |
+ 1/34 |
2.0 / 5 |
5.00 |
|
|||
36 |
Petrosianc |
|
1464 |
– 0/10 |
– 1/17 |
+ 0/7 |
+ 0/14 |
– 0/22 |
– 0/31 |
|
1.0 / 6 |
8.00 |
18.50 |
||
37 |
adim1966 |
|
|
|
+ 1/39 |
|
1.0 / 1 |
8.00 |
0.00 |
||||||
38 |
Lupeni-hd |
|
1348 |
– 0/18 |
– 0/15 |
+ 0/29 |
– 0/20 |
+ 0/24 |
+ 0/35 |
– 0/25 |
– 0/34 |
+ 0/31 |
0.0 / 9 |
0.00 |
24.00 |
39 |
(Bye) |
|
|
– 0/11 |
– 0/37 |
– 0/20 |
|
– 0/25 |
|
0.0 / 4 |
0.00 |
8.00 |
|||
40 |
Oker333 |
1504 |
– 0/1 |
|
0.0 / 1 |
0.00 |
0.00 |
||||||||
41 |
Izzupac |
|
|
+ 0/13 |
|
0.0 / 1 |
0.00 |
0.00 |
n-am putut sa ies pe 2…:)) ce oameni,domnule..!poate ca luna viitoare…
martie 28, 2009 - 9:16 pmsint 8 etape??parfum!!!
martie 28, 2009 - 9:32 pmCeausescu Iulian: Cand se termina cele 8 etape ale turneului Colosseum, cum se face clasamentul final? Dupa totalul punctelor acumulate in toate turneele la care a participat un jucator sau dupa cele mai bune “n” turnee jucate? La Grand Prix Junior clasamentul se face dupa cele mai bune 8 turnee jucate de-a lungul anului, iar in caz de egalitate intervin unele criterii de departajare. Intreb nu pentru ca as avea eu sanse la podium ci pur si simplu din dorinta de a se face un clasament cat mai echitabil. La juniori mi se pare o modalitate corecta de stabilire a clasamentului. Aici cum e regulamentul? Probabil ca scrie pe uneva, dar nu am gasit eu sau mi-a scapat.
martie 29, 2009 - 11:47 amPepene Gheorghe: Acum am ajuns acasa dupa cateva zile istovitoare de gripa febrila si de drumuri bucurestene. Eu am gandit ca Grand Prixul acesta sa fie unul hibrid. Voi face clasamentul in seara asta, si ma gandeam ca pentru aprilie sa facem 2 turnee pe saptamana si 8 pe luna din care sa conteze 6 cele mai bune. Timpii si tematicele vor fi stabilite ulterior. Astept si alte propuneri daca aveti in directia asta.
martie 29, 2009 - 10:03 pmparfum am consumat eu ieri! chiar am reusit sa fac 4 pct in conditiile alea??sunt bunnn….!!:))
martie 29, 2009 - 11:48 ameu am avut toate partidele in mana cu toti adversarii da ori am pierdut la timp ori m`am batut singur..ori ambele:)) mm de timp..am facut doar 3 pct.daca mi`ai vedea partidele mi`ati da dreptate..asta e..soarta..
martie 29, 2009 - 12:58 pmcu burebista am avut cel putin remiza..iar in rest cateva victorii si`o remiza sau 2 mai puteam obtine..adica eram in top10 pe putin..de ce nu puneti 4 min+2 secunde de ex?ar fi extraordinar de util pt multi..s`ar vedea valoarea fiecarui jucator..multi castiga la timp sau pe greseala adversarului care e stresat de timp si comite greseli..e normal sa ma oftic ca pierd partidele pe care le am in mana pt.ca nu gandi suficient de mult si de bine fara sa`mi pese de ceas prea mult..la 4 min si 2 secunde increment cred ca ar fi altfel…p.s:si mai putine runde.Gasiti si voi o solutie.Ca mine,cred ca sunt macar cativa carora le pare rau si pe care`i doare chestia asta..
martie 29, 2009 - 1:01 pmnu cred ca am sa mai joc la 3 min+1 e bambilici de sah..de ce se cheama sportul mintii?ca sa gandesc la secunda?multi o comit tocmai din cauza timpului,facand greseli si restul.Oricum faptul ca n`o sa mai joc,nu e o mare pierdere.Va continuati voi bambiliciul indiferent.Stiu ca o sa`mi ziceti ca sunt softisti si restul..Motive si iar motive.
martie 29, 2009 - 1:04 pmMi`am analizat si aseara dupa meciul Romaniei partidele si azi dimineata.Faceam ca popa 6 pct si eram in primii 10.
martie 29, 2009 - 1:04 pmNu ma pot declara un partizan al sahului cu timp redus de joc, dar pe de alta parte nici nu pot sa fiu de aceeasi parere cu Haulica_Ionut (desi chiar eu am pierdut destule partide la timp, chiar cu el intr-un final cu pozitie macar egala am inceput sa fac greseli in conditiile in care mai aveam foarte putine secunde pe “ceas”) atunci cand afirma ca se joaca “bambilici”. Faptul ca (aproape) aceiasi jucatori sunt in frunte cam la fiecare turneu ne arata ca nu poate fi vorba numai de “hazard” in partidele disputate in aceste turnee, iar timpul de joc a fost o decizie luata la cererea participantilor (acesta fiind si limita de conditii obiective, deoarece un timp de joc mai “rezonabil”, pe langa faptul ca ar naste suspiciunile unora cu privire la modul de realizare al punctelor, ar si “intinde” prea mult durata turneelor).
martie 29, 2009 - 2:02 pmIn ceea ce priveste punctajul, nu poti face estimari cu privire la cel pe care l-ai fi putut realiza, pentru ca, daca, sa zicem, ai fi castigat o partida pe care ai pierdut-o pe parcursul turneului, ai fi avut un alt parcurs (citeste alti adversari) si asa cum puteai sa intri in primii zece, puteai sa scoti si un punctaj mai slab.
nu era chiar egala pozitia..si chiar de intalneam alti adversari macar era altceva..la un timp mai bun am mai multe sanse de izbanda..Inca ceva:nu cred ca ordinea despre care zici tu ca e mai mereu aceeasi la turneele astea e chiar veridica..timpul isi pune amprenta om bun peste oricine si orice!
martie 29, 2009 - 2:15 pmsi nu zic ca as iesi primul sau ceva dam`as clasa si eu pe`un loc care m`ar onora..n`as mai face 4,5 5 5 si 3 pct asa cum am facut in turneele astea asta desigur daca as fi atent etc.Pe mine timpul asta f.mic m`a afectat f.mult in special in confruntarile cu jucatorii de peste 1700.
martie 29, 2009 - 2:18 pmDa Haulica ai dreptate si eu faceam cam 10 pct din 9 daca nu erau adversarii mei! Si apoi popa nu-i chiar rau! Sper ca stii de gluma! Insa timpul e egal pt. toti si asa ca tine zic si eu de multe ori. Insa apoi recunosc ca a fost mai bun ca mine si stii de ce? A jucat mai repede! In timp ce eu am tot gandit, el a fost decis, a avut un plan sau a stiut bine deschiderea. Oricum sunt meritele lui! Nu uita ca si la timp lung se ajunge la disperare si criza. Uite Topalov-Kamsky, am putea spune ca timpul a fost un factor important. Asa ca la 3+1 sau 5+2 sau 90’+30″ cei care sunt presati de ceas vor fi mereu in criza. Sa nu uitam si sa nu deschidem alte discutii referitor la sahul online. Totul devine destul de suspicios peste 3 min. E greu de gasit o solutie optima.
martie 29, 2009 - 2:34 pmEu fac parte din categoria celor presati de ceas :-). Pierd din cauza timpului (fie gresind, fie raman fara timp) si la 3+1 si la 5+0. Asa ca nu-mi fac probleme din cauza asta. Conteaza sa joc bine pana-n momentul in care pierd :D.
Numai sa nu se ajunga la 1+0 ca acolo chiar ca-i “bambilici”.
martie 29, 2009 - 4:46 pm3+2 ar fi mult mai bine.ce parere aveti?
martie 29, 2009 - 5:34 pmEu sunt total de acord cu haulica_ionut chiar uni joaca bambilici la 3min +1 sec increment… sunt stresati, joaca repede si prost, altfel nu stiu cum o muratura a sahului ca mine avea sa faca 7 puncte din 7 runde jucate.. venind in runda 3 si castigand toate partidele.
Cat despre softisti chiar ma indoiesc ca au viata lunga pe playchess; dupa cateva partide jucate cu soft ti se sterge accountul de la un bot programat special pt asta
P.S. era funny sa ies pe #1 🙂
martie 29, 2009 - 6:01 pmdeci pana la urma am dreptate!
martie 29, 2009 - 6:39 pmpt mtudorache eu la timp mai bun joc mult mai bine(asta daca sunt in forma etc ca altfel oricat timp as avea daca joc slab degeaba) nu ne comparam noi cu monstri sacri ca topalov etc..la timp bun de f.multe ori castiga cine nu tb.sau se castiga f.des la timp si e pacat atat pt.valoarea tuturor jucatorilor cat si pt.sah ca sport.Stiu de gluma.De ce sa iau bataie de la unul care doar e mai rapid sa zicem?De ce sa ne batem joc de sah?Trebuie neaparat sa jucam la “milisecunda” altfel celalalt profita si s`a dus naibii totul?
martie 29, 2009 - 6:45 pmfaceti ceva!dati`o incolo de treaba?Daca site`ul si ownerul se respecta ar tb.schimbate cate ceva cu privire la concursuri!Si timpul si nr.de runde!Trebuie gasita o solutie sau mai multe..
martie 29, 2009 - 6:48 pmcomentariul 17:nu ne comparam noi cu monstri sacri ca topalov etc..la timp rau…..sorry!graba strica treaba!
martie 29, 2009 - 6:49 pmPoate ca ar trebui luat exemplul celor de la Playchess. Acestia ne ofera turnee de la 1+0 pana la 5+2 asa incat ii impaca pe toti, si pe cei mai rapizi si pe cei mai lenti. Eu cel mai bine ma simt duminica la 5+2, iar marti refuz sa mai joc la 1+0 fiindca in acest ritm consider ca nu se mai joaca sah.
martie 29, 2009 - 7:35 pmCeausescu Iulian: Eu va propun cele mai bune 4 turnee din 8, pentru a nu fi dezavantajati cei care nu au posibilitatea sa joace la toate turneele.
martie 30, 2009 - 11:41 amUn sahist bun care nu poate juca decat 4 turnee va fi depasit de un jucator mai slab dar care poate juca toate turneele. La Grand Prix Junior se iau cele mai bune 8 partide din vreo 24 cate se organizeaza intr-un an. Deci cam o treime. Nu am studiat regulamentul la Grand Prix-ul de pe Playchess de Miercuri. Trebuie luat in seama si acest regulament, mai ales ca se joaca tot pe Internet si ca oamenii de acolo au o oarecare experienta.
Pepene Gheorghe: Mi se pare prea putin totusi 4 din 8 raman la parerea mea ca 5 sau 6 maxim din 8 . Daca facem din 4 cred ca 3 este foarte bine, pentru ca o conditie este sa si participi la aceste concursuri, pana la urma.
martie 30, 2009 - 12:12 pmCeausescu Iulian: Cand ati luat dv. cuvantul la Adunarea Generala a F.R.Sah, eu am vrut sa cer federatiei sa va ajute sa organizati un campionat republican de blitz pe Internet (sub forma unui Grand Prix, de exemplu). Titlul de campion bineinteles ca trebuie sa fie omologat de federatie. Ajutorul ar consta, de exemplu, in premierea primilor clasati . Nu ar mai fi nevoie ca federatia sa mai cumpere un Site special pentru organizarea de concursuri, dar macar bani de premiere ar trebui sa gaseasca. Nu am reusit sa intervin fiindca lumea se grabea sa plece acasa. S-ar putea organiza concursuri pe mai multe categorii de timp (de la 1+0 pana la 5+2),cum am amintit mai inaite ca procedeaza Playchess-ul. Sunt convins ca ar juca in aceste conditii si marii maestri. Dar propunerea mea ar trebui sa fie acceptata atat de federatie cat si de dv., de aceea era bine sa fie discutata in Adunarea Generala. Probabil ca nici acum nu e prea tarziu.
martie 30, 2009 - 12:42 pmDomnule Pepene: In proiectul la care lucrez acum pentru acest campionat national, eu sunt de acord cu timpul care incepe de la 3+0, insa nu stiu daca este benefic sa facem prea multe versiuni, pentru ca s-ar lungi prea mult si ar exista prea multi campioni si discutii. Cum exista un campionat de blitz, putem face un singur campionat la un timp care va fi votat de unanimitate. Poate ca incepand de la 3+0 si terminand la 5+2 sau 5+3, desi va dura foarte mult pentru ultimele exemple. Cred ca 3+2 sau 5+0 ar fi cel la care s-a mai jucat la nationale, insa sunt de acord cu timpul care va iesi preferat de majoritatea oamenilor.
martie 30, 2009 - 12:51 pmCeausescu Iulian: E bine si cu 5 din 8 si pe parcurs mai puteti aduce imbunatatiri, dar pana luati decizia inteleg ca mai asteptati propuneri.
martie 30, 2009 - 12:49 pmCeausescu Iulian: Bine, cand se va trece la vot o sa-mi spun si eu parerea. Dar cu cei din federatie ati discutat? In privinta omologarii turneului nu cred ca ar fi o problema. Ajutorul material este mai greu de acceptat.
martie 30, 2009 - 1:09 pmNu am discutat inca, pentru ca sunt plecati in tara acum. In o saptamana voi discuta despre asta sa vedem daca se materializeaza ceva.
martie 30, 2009 - 1:12 pmfaceti un poll cu timpul de joc.Atat ma intereseaza.Va rog?propun 4min+1 sau 3min+2 sau +3 sec increment.sau 2min+5 secunde.
martie 30, 2009 - 2:05 pmAm fi intr-adevar mai cistigati daca am trece de la 3 minute+1 secunda la 3 minute+ 2 secunde, cel putin
martie 31, 2009 - 9:48 amO secunda este intr-adevar ceva care practic nu se simte. Probabil un increment de 2 sec este ceva care in conditiile manuirii bune a mouse-ului si o gandire rapida pot oferi sansa de a termina ceea ce ai muncit intreaga partida. Despre un campionat national de blitz online eu am discutat in mai multe randuri cu Iulian si evident ca el are deja in cap organizarea. Eu am deja experienta a doua jucate in Italia. Ceea ce i-am propus lui Iulian este de a incerca tot un acord cu d-l Friedel de la Chessbase, avand in vedere ca deja este o persoana de care presupun ca d-l Friedel are o opinie excelenta. Asta pt. a putea oferi cateva premii constand in zile de acces pe server. Desi la concursuri vad ca majoritatea sunt guest ori pion, iar conditia de baza pt a primi un premiu este sa ai serial number valid al contului si nume complet in fisa. Apoi evident ca FR Sah ar fi dea dreptul incredibila sa nu ia pe tava un sistem gata pus la punct, oferind cateva premii si legalitatea titlului de campion natinal la blitz online. In Italia exista ceea ce am explicat mai sus si ei fac intai o serie de turnee de calificare , apoi semifinale cu un turneu in care participa primii 10 sa zicem din fiecare turneu de calificare + marii maestrii, iar faza finala se desfasoara in sistemul Champions League cu 16 participanti, meciuri duble in patru grupe, urmand ca primii 2 din grupe sa intre in faza eliminatorie. Este un exemplu si nu stiu daca e cel mai potrivit sistem, vad ca ei insista pe acest sistem si pe timpul de joc 5+0 care ramane pana la urma traditional cand spui blitz.
martie 31, 2009 - 11:09 am