Chat astazi in runda a 11-a la Olimpiada. Discuta, comenteaza despre Romania – Filipine masculin si Peru – Romania la feminin.

ALTE POSTARI RELEVANTE

  • anonim

    Rusinica pt cei care au jucat la mesele 3,4.Au ajuns intr-o astfel de competitie sa scoata doar o remiza la jucatori mult mai slabi.Pacat.Asta ne e valoarea.Se pare nu isi merita coeficientul elo.

    august 31, 2012 - 10:37 pm Raspunde
  • Nedelcu Cristian

    Pai poate nu s chiar asa slabi cum ii crezi tu .

    septembrie 1, 2012 - 2:38 pm Raspunde
  • Rds

    Maine avem partide dificile cu Argentina si Armenia. Hai Romania!

    septembrie 4, 2012 - 9:21 pm Raspunde
  • cristi

    ASTA LE ESTE VALOAREA LA ORA ACTUALA

    septembrie 4, 2012 - 10:00 pm Raspunde
  • cristi

    DACA NU SE PLATESTE DE CATRE FEDERATIE NU AVEM JUCATORI CARE SA FIE PATRIOTI ADICA SA JOACE DE PLACERE PENTRU TARA

    septembrie 4, 2012 - 10:01 pm Raspunde
  • cristi

    EXEMPLU NISIPEANU NU VREA SA SE FACA DE RAS SAU MAI PIERDE LA ELO?

    septembrie 4, 2012 - 10:02 pm Raspunde
  • cristi

    DE CE NU PARTICIPA? AICI ISI ARATA ADEVARATA VALOARE!???????????

    septembrie 4, 2012 - 10:03 pm Raspunde
  • elena

    lupulescu da dama intr-o mutare…incredibil !!

    septembrie 5, 2012 - 5:42 pm Raspunde
  • Gabi

    Ii urez lui Lupulescu din toata inima sa fie tare dupa orbirea aia nenorocita in pozitie clar castigata. Se intampla si porcarii d-astea. A facut niste partide excelente pana acum, aia cu austriacul a fost de revista!

    septembrie 5, 2012 - 6:16 pm Raspunde
  • Tasogare

    Nu inteleg ce se intampla cu Costica, parca nu-i cu mintea la joc… Cand alearga dupa dama, cand da dama… A reusit sa ne ameteasca…

    Nu-mi amintesc sa mai fi vazut o asa de slaba Olimpiada… Ma refer la echipa noastra, desigur. Nici cealalta echipa, Moldova, nu pare sa aiba o evolutie grozava, dar parca rezultatele moldovenilor sunt mai decente, mai aproape de valoarea lor. Macar la capitolul putere de lupta, motivatie moldovenii par sa stea mai bine decat fratiorii valahi (vezi partida de azi Laznicka-Bologan unde moldoveanul s-a luptat pana ce au ramas doar regii pe tabla).
    Sa speram ca vor veni si vremuri mai bune!

    septembrie 5, 2012 - 7:21 pm Raspunde
  • Rds

    Tasogare, cand o sa avem 16 puncte la final nu o sa mai fie asa slaba Olimpiada. Sau? Ceea ce nu intelegi tu (ca si multi altii) e ca sistemul elvetian da castig de cauza echipelor inteligente. Nu spun ca infrangerea cu Argentina/Armenia e “binevenita” (departe de mine acest gand masochist; nu mi-a placut sa dau dama de cand aveam 5 ani!), dar din punctul meu de vedere avem sanse reale la un loc in top 10 in ambele sectiuni, daca avem un pic de noroc. Pana la urma despre asta este vorba, autodepasire. Fiind #25 si #10 de start, e clar ca am incheia pe un bilant pozitiv daca optimismul meu se manifesta si in realitate. Lupulescu a facut o greseala enorma astazi, dar pana acum el si cu Mircea au tras echipa dupa ei. Prima data sa le multumim si sa ii incurajam, dupa aceea sa tragem concluzii si sa criticam, daca avem ceva de criticat. HAI ROMANIA!

    septembrie 5, 2012 - 8:03 pm Raspunde
  • ursan cornel marius

    Eu cred ca pot mai mult ambele echipe si ne vor arata acest lucru.Hai Romania

    septembrie 5, 2012 - 8:26 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    Echipele noastre trebuie sustinute si incurajate pana la final. Si eu cred ca avem ceva sanse la baieti, pentru ca jucatorii au valoare mare. Cred ca daca era si Dieter am fi fost aproape sigur in primii 10, dar asta e alta discutie.

    septembrie 6, 2012 - 9:19 am Raspunde
  • liviuadrian

    Buna ziua….scuzati-mi intrebarea sunt mai nou in ale echipei Romaniei la Olimpiada. Cu Nisipeanu am inteles ca nu participa pentru ca e certat cu federatia de la bani, dar Corina Peptan de ce nu mai joaca pentru echipa Romaniei ?

    septembrie 6, 2012 - 6:24 pm Raspunde
  • Rds

    Pentru ca asa cum a declarat reporterilor de la Arad Open 2012, nu se simte pregatita pentru a face fata intr-un turneu de 11 runde pe echipe, momentan. Dumneaei nu crede ca poate sa dea 100% pentru echipa Romaniei si atunci a refuzat convocarea la lotul national. Sper sa devina din ce in ce mai activa pe plan international, este o sportiva de certa valoare. Poate la editia Tromso 2014 vom avea parte de prezenta celor mai buni jucatori.

    septembrie 6, 2012 - 6:42 pm Raspunde
  • Horia G

    Si totusi, de ce Nisipeanu nu joaca?

    septembrie 7, 2012 - 6:51 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    Felicitari echipelor noastre si mult succes in ultima runda. Azi am intrat de la servici pe chat-ul organizat de domnul Tudorache si am pronosticat victoria echipei masculine cu scorul de 2.5 – 1.5.

    septembrie 7, 2012 - 8:43 pm Raspunde
  • Gabi

    Varful de forma si de inspiratie a fost atins in aceasta seara de ambele echipe. Pe chat am fost “fanatizati” la maximum de tensiunea partidelor, in special cele ale echipei masculine. Excelente partide, s-a simtit o motivare fantastica in jocul alor nostri / noastre.
    La baieti nu am avut puterea sa ma bucur decat in momentul in care Romain a cedat in fata lui Vaida, desi partida era decisa demult. La fel a fost si la Parligras.
    Ce ar mai fi de spus … felicitari si putere de lupta si in ultima runda!

    septembrie 7, 2012 - 9:11 pm Raspunde
  • Andreica-Navruc Sebastian

    Este o minune ca s-au realizat aceste rezultate in conditiile in care totul este informatizat, antrenorii pot analiza partidele “on cloud” sau/si in programe FRITZ 13 ori RYBKA.
    Felicitari ca macar am fost acolo! Data trecuta “mofturile” financiare au privat Romania de o prezenta la Olimpiada.

    septembrie 7, 2012 - 9:24 pm Raspunde
  • mtudorache

    D-le Calin, va mai asteptam cu astfel de pronosticuri si duminica :-). Nu ne suparam deloc, daca este la limita victoria! Va rog, toti sustinatorii nationalelor noastre, sa nu uitati ca sambata este zi de pauza, iar duminica se joaca ceva mai devreme, de la 11:00. Personal, m-am simtit ca intr-un mic club de sah cu voi pe chat si au fost discutii interesante, mutari propuse, aprecieri de pozitii si tot ceea ce depinde de sah. S-a glumit si am suferit si trait la maxim aceste meciuri. Va multumesc! Mai avem o etapa si sper sa fim fericiti si noi, ca si jucatoarele si jucatorii nostri.

    septembrie 8, 2012 - 8:14 am Raspunde
  • Sebastian

    Felicitari pentru victorie, mai ales avand in vedere ca am jucat cu o masa in minus . Din pacate, tot turneul, Marin si Vladik (cel putin el nu poate fi acuzat) au jucat foarte rau,s-au sinucis groaznic in cateva partide . Nu stiu ce s-ar fi intamplat daca echipa ar fi fost asa cum se anuntase initial , cand era Doru Ionescu capitan – cu Cristi Chirila in locul lui Vladik . Insa, asa cum se intampla pe la noi mereu, au inceput diversi brontozauri sa isi bage coada si sa impuna jucatori de la AEM in echipa nationala,lucru ce a si dus la demisia lui Doru Ionescu ,antrenor cu care echipa obtinuse un rezultat bun in Grecia . Acum, nu stiu cat de bine ar fi jucat Chirila, asta nu vom sti niciodata, insa este clar ca trebuie promovat un mare maestru tanar in dauna unuia trecut de patruzeci de ani si care de cativa ani este in cadere libera,plus ca este foarte cunoscut in mediile sahiste ca Vladik nu prea se pregateste si joaca mai mult din talent ( a avut cu carul), lucru ce de la o anumita varsta nu prea mai da randament .
    Pacat ca nu a fost si Dieter in echipa , cu el cred ca am fi jucat multe meciuri in primele zece mese, insa merita felicitat pentru verticalitatea sa, intr-o lume ideala ar fi trebuit sa procedeze toti la fel pana ce isi dadea demisia nea Titi Galbenus de la FRS , insa , poate si din ratiuni financiare, restul au acceptat sa joace ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic .
    Pana acum au jucat modest, doar un singur jucator este pe plus la ELO ( un plus zdravan chiar !) , restul sunt pe minus , sa speram ca se vor mai drege in ultima runda cu o victorie in fata filipinezilor.

    septembrie 8, 2012 - 11:15 am Raspunde
  • Adi Petrisor

    Buna ziua,
    Am vazut multe comentarii rautacioase asupra echipelor nationale ale Romaniei de la aceasta Olimpiada si nu stiu daca era cazul sa pronosticam anumite rezultate inca din rundele 3-4 dupa infrangerile pe care le-am avut ,atat la masculin cat si la feminin.
    Am mai remarcat ca majoritatea il invinuiesc pe Vladik 🙂 Nu zic ca are o forma de invidiat,dar pana la urma este campionul Romaniei din prezent ,mi se parea foarte normal ca el sa fie convocat . In plus, nu stiu cati oameni ar fi acceptat sa participe la o Olimpiada de sah avand sotia in spital de aproape 2 luni in stare foarte grava! Cred ca este de remarcat sacrificiul care l-a facut pentru echipa nationala ,lucru de altfel neamintit de nimeni de aici !
    Cat despre restul,felicitari pana acum jucatorilor,in special lui Parligras care a avut un turneu foarte bun pana acum si sa speram ca o va demonstra si in ultima runda!
    Mult succes in ultima runda baietilor si fetelor !

    septembrie 8, 2012 - 2:21 pm Raspunde
  • VBG

    Consider ca selectia pentru aceasta Olimpiada a fost potrivita, tinand cont de toti factorii prezenti. Fara Dieter si Istratescu, este clar ca primele noastre 2 mese sunt Costica Lupulescu si Mircea Parligras. Nu stiu in ce ordine dupa aceasta olimpiada, dar e clar ca ei doi sunt cei mai valorosi la momentul actual (care accepta convocarile). Personal, cred ca ambii vor ajunge la performante sahiste si mai mari decat pana acum in carierele lor. Apoi, Mihail Marin a facut niste turnee bunicele anul acesta; victoria sa la GM Granda Zuniga din Peru nu trebuie uitata, a fost o capodopera. Nevednichy, in calitate de campion national, a avut o optiune. A ales sa raspunda prezent convocarii, iar decizia ii trebuie respectata 100%. Poate ca Marin si Nevednichy nu au fost punctul nostru forte in aceasta competitie, dar niciodata nu putem sti “ce s-ar fi intamplat daca”. Cat despre Levente Vajda, stim cu totii de ce este capabil acest foarte talentat GM. Ok, poate nu ne plac deschiderile lui (cateodata pasive), dar noi suntem doar niste patzeri, in timp ce el castiga turnee prin Australia (parca?!).

    Asa ca, hai Romania!!! Cu 2 victorii in ultima runda, chiar ca vom fi in top 10.

    septembrie 8, 2012 - 4:19 pm Raspunde
  • Gabi

    Sebastian, nu ma erijez in aparatorul din oficiu al GM Nevednichi, nici nu e cazul, si al nimanui in general. Adi Petrisor (poate chiar FM Adrian Petrisor, nu am de unde sa stiu) a avut un comentariu obiectiv la care nu am cum sa nu ma raliez.
    Nu am pareri preconcepute fata de niciunul din jucatorii de top ai Romaniei si incerc ca “simpatiile” pentru unii sau altii din jucatori sau pentru stilul lor de joc sa le pastrez pentru mine:)
    Nu ma abtin sa va pun totusi o intrebare. Cum e posibil ca un jucator (Vladik) sa fie si “in cadere libera” de mult timp si campion national en titre? Nu pare logic. Daca nu ma insel, la CN din februarie 2012 a pierdut o singura partida, in fata lui Manolache.
    Nu cred ca e cazul de subiectivisme acum, inainte de ultima runda. Nu de altceva, dar poate cele postate pe blogul asta or fi citite si de cei care maine vor avea un ultim hop de trecut. Cu toate ca nu cred ca au acum timp si chef de citit asa ceva.
    Nu ar fi mai corect ca punctele de vedere, oricare ar fi acestea, sa fie formulate dupa sfarsitul Olimpiadei?
    In loc sa ne bucuram dupa victoriile de ieri … Vorba dumneavoastra, “au jucat modest”, astfel incat in situatia in care baietii vor invinge maine, se vor clasa probabil in primele 10 la Olimpiada. Ar fi o nenorocire sau un rezultat excelent?
    Intrebare retorica, evident.
    Si inca un aspect, aici trebuie sa ne gandim ca se joaca pentru echipa, nu pentru ELO-ul personal.

    septembrie 8, 2012 - 7:24 pm Raspunde
  • Sebastian

    Vladik este un jucator exceptional,un mare talent, insa este in declin de cativa ani,este ceva normal dupa patruzeci de ani la un sahist, insa mai poti compensa prin experienta si pregatire ,la el problema este ca toata viata a mizat pe talent mai mult decat pe pregatire si,cum am zis mai inainte, cand dispare din elanul tineretii nu prea mai merge asa ; in niciun caz nu trebuia luat in echipa olimpica. Oricum, jocul lui la aceasta olimpiada nu poate fi analizat, deoarece s-a suprapus cu o tragedie in familie.
    Castigarea finalei open nu garanteaza competivitate in fata unor mari maestri la competitii in afara tarii, una e sa joci in tara impotriva unor jucatori pe care ii stii de mult timp si alta e sa joci in afara. Ma rog, nu ma iau de el, il respect foarte mult doar ca ,trebuie incercata promovarea unor jucatori tineri ,sincer nu cred ca se poate continua asa. Vladik nu prea a mai dat randament la echipa olimpica de ani buni , consider ca Doru Ionescu a judecat bine echipa pe care o pregatise initial,pacat ca a trebuit sa isi bage altii coada , in dulcele stil romanesc.

    septembrie 8, 2012 - 9:59 pm Raspunde
  • VBG

    Sebastian, haide sa lasam la o parte acest lucru si sa ne sustinem echipa pana la capat. Nimanui nu ii va pasa despre forma individuala a componentilor atata timp cat reusim o clasare buna (top 10 daca castigam azi). Asa ca haideti sa ii sustinem pe Costica, Mircea, Levi, si Vladik, in incercarea lor de a dobori natiunea filipineza! ROMANIA!

    septembrie 9, 2012 - 3:43 am Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    Dupa cum am mai spus, ar fi bine sa incurajam echipele noastre pana la final si nu sa ii criticam. Toti au luptat fantastic si din moment ce avem sanse la primele 10 locuri, chiar in lipsa lui DIeter si a Corinei, inseamna ca a fost foarte bine. Si pronostichez un nou 2.5-1.5 in meciul Romania – Filipine.

    septembrie 9, 2012 - 10:21 am Raspunde
  • dan bujor

    Bravo baieti!!!

    septembrie 9, 2012 - 1:45 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    Bravo baieti si bravo fete, deoarece Luminita Cosma va aduce punctul decisiv si vom castiga si la fete.
    Nu stiu sigur, dar cred ca suntem clar in primele 10 locuri in ambele competitii.

    septembrie 9, 2012 - 2:16 pm Raspunde
  • Rat Dan

    Domnu “contribuabil” speram ca e fericit , pt ca banii “celor multi” nu s-au dus pe apa sambetei (sau cine stie, poate dorea domnu o medalie : ))

    septembrie 9, 2012 - 2:41 pm Raspunde
  • dan bujor

    Bravo si fetelor!!!

    septembrie 9, 2012 - 2:48 pm Raspunde
  • Dan Costea

    In primul rand felicitari celor care au aparat cu cinste culorile nationale. Ambele echipe s-au clasat pe locuri absolut onorabile.

    In al doilea rand un mic avertisment celor care se cred “nemuritori” (Iliescu, Basescu in politica, Hagi, Nisipeanu in sport etc): nimeni nu este de neinlocuit.

    septembrie 9, 2012 - 2:56 pm Raspunde
  • Gabi

    Vorbele ar parea goale dupa astfel de rezultate, si totusi …. felicitari!!!
    In ce priveste echipa masculina, a jucat ca un metronom ultimele 3 meciuri (Belgia, Franta, Filipine), iar cu China s-a luptat de la egal la egal.
    Astazi au invins fara drept de apel Filipine, o “nuca foarte tare”. Sincer, nu ma asteptam la aceasta victorie categorica si fara niciun dubiu, dar bucuria este cu atat mai mare.
    Merita tot respectul nostru GM Nevednichi pentru taria de care a dat dovada. Astazi, de pe la jumatatea partidei, nu cred ca a dat adversarului nicio sansa!

    septembrie 9, 2012 - 3:00 pm Raspunde
  • Georgel

    Rat Dan mi-ar fi placut sa te vedem arbitrand la Olimpiada…dar vai…ce sa vezi..te vedem numai pe la turneele neomologate ale lui Pasarelu….si ma rog ce e gresit in a vrea o medalie?

    septembrie 9, 2012 - 3:03 pm Raspunde
  • Nedelcu Cristian

    Multumesc baieti m ati facut fericit .Aceasta victorie nu a fost usoara …So Wesley este sahist de extra-clasa…am avut ceva emotii …acest rezultat este unul deosebit in conditiile in care eram numarul 25 la start …numai cine nu joaca sah nu stie cat de greu este sa avansezi cateva locuri …fata de numarul de start .
    Eu va felicit din inima si sunt foarte multumit de acest rezultat .

    septembrie 9, 2012 - 3:37 pm Raspunde
  • liviuadrian

    Felicitari ambelor echipe! Probabil ca in momentul acesta se explica si rezultatele slabe din primele runde la baieti. Sa fi fost o strategie pentru a evita echipele puternice. In cazul in care a fost asa, planul a reusit!

    Felicitari inca o data

    septembrie 9, 2012 - 4:00 pm Raspunde
  • bernier

    Domnul contribuabil doar a tras un semnal de alarma la jumatatea turneului. Si isi mentine opiinile exprimate. Se putea si mai bine. Am castigat o lupta, nu si razboiul. Trebuie sa si confirme locul castigat. Ma ingretoseaza ideea de a ridica in slavi peste masura. Asa si in fotbal – sportul popular – am avut chipurile o generatie de aur care de fapt nu a prins decat un sfert de finala de cupa mondiala, in 1994. In rest, evolutii mediocre.
    Da domnilor, nu pot spune decat ca si-au depasit in sfarsit conditia initiala si nimic mai mult. Sa vedem daca o si confirma. Unii carcotasi ar putea spune ca, in afara de Franta si China, n-am intalnit la masculin decat echipe de mana a-2a si a 3-a. Ai nostri au fost norocosi prinzand un culoar favorabil si probabil nitel smecheri. Valoarea intrinseca se si confirma, nu inseamna doar o adiere de vant si apoi anonimat, mediocritate.

    septembrie 9, 2012 - 4:21 pm Raspunde
  • ursan cornel marius

    Uau ce imi place. AM ZIS EU NU, cam asa vine. Felicitari, cred ca un pic au vrut si sa ne raspunda oarecum la comentariile noastre nu credeti

    septembrie 9, 2012 - 4:27 pm Raspunde
  • ursan cornel marius

    parligras ce-ai patit puisor. Te-ai enervat si gata vrei sa ucizi tot.

    septembrie 9, 2012 - 4:33 pm Raspunde
  • dan bujor

    Tocmai au pus rezultatele oficiale. Baietii au termiant pe locul 8 si fetele pe locul 5 (care, din cate am inteles, le asigura calificarea la Cupa Mondiala).

    septembrie 9, 2012 - 4:53 pm Raspunde
  • kidu87

    “Le asigura calificarea la Cupa Mondiala” insemnand ambelor echipe sau doar fetelor?

    septembrie 9, 2012 - 5:14 pm Raspunde
  • liviuadrian

    la fete locul 5 nu cred ca este meritat…nu avut adversare puternice iar cand au avut au pierdut fara drept de apel….

    la baieti poate locul este meritat pentru Parligras care a avut TPR de peste 2700, si a invins cu negrele doi jucatori 2700+, Ding si Fressinet…Si Lupulescu merita laude pentru ca a tinut remize la masa 1, lucru foarte dificil, insa a facut blunderul ala cand a lasat dama….ceea ce nu prea se face la nivelul asta….

    septembrie 9, 2012 - 5:17 pm Raspunde
  • Rat Dan

    “Ma ingretoseaza ideea de a ridica in slavi peste masura.” Cine a spus asa ceva? Aratati o singura postare de genul…..
    Oare din banii “contribuabililor” se va putea premia performanta obtinuta de cele 2 echipe ? Sau e doar un foc de paie din pctul dvs de vedere (si nu merita efortul) ?

    septembrie 9, 2012 - 5:35 pm Raspunde
  • Gabi

    Bernier: De cam toate sporturile de echipa, dar si de cele individuale, s-a ales praful in tara asta in ultimii 20 de ani, treptat, treptat. Faptul ca la Olimpiada asta de sah am obtinut la masculin un rezultat atat de bun este impotriva “trendului”, as zice chiar un miracol.
    Iar daca a fost vorba chiar de o tactica de abordare per ansamblu a meciurilor, urmarindu-se rezultatul final, atunci bravo “smecherilor” (vorba dvs.) care au gandit-o.
    Inteleg ca, probabil, ati fost si sunteti un jucator de sah cu forta de joc, poate si cu rezultate notabile sau asa s-ar citi, mai bine zis ghici printre randurile dvs.
    Ce nu mai inteleg sunt incapatanarea si acest orgoliu fara rost de a nu aprecia un rezultat nescontat de multa lume la inceputul Olimpiadei.
    Ce rezultate credeti ca ar trebui sa confirme pe viitor pe cel actual, sa ajungem campioni mondiali, europeni la sah? Si ce fel de viitor, pe termen scurt, mediu sau undeva mai incolo? Poate nu vor veni niciodata astfel de rezultate, de fapt de asta sunt sigur, si nu neaparat din motive sahiste.
    Lipsa unor rezultate pe viitor v-ar satisface cu ceva orgoliul? Ar fi jalnic atunci.
    V-am inteles de la inceput punctul de vedere, dar pentru ca tot ati dat-o si pe fotbal, v-as compara cu suporterii dinamovisti fanatici care nu au putut sa “inghita” castigarea cupei campionilor europeni in ’86. Eu ca rapidist convins, am fost “obligat” atunci sa tin si cu Steaua:), devenind pentru cativa ani, nu prea multi, e drept:)) a doua mea echipa de suflet.

    septembrie 9, 2012 - 5:36 pm Raspunde
  • Sebastian

    Locurie ocupate sunt excelente insa am fost foarte avantajati de imperecheri la final . La fete, cel putin , a fost un turneu extrem de slab, toata echipa a iesit pe minus la ELO, niciodata nu s-au intalnit cu primele mese in tot concursul , haideti sa fim realisti , este un rezultat ce da bine doar pe hartie, cei care stim realitatea si am urmarit concursul nu cred ca e cazul sa ne amagim ca am fi a cincea echipa din lume.
    La masculin , au jucat un pic mai bine cu toate ca nici acolo nu ne-am intalnit cu primele mese deloc,astazi am jucat cel mai sus, probabil runda 12 ar fi fost un test adevarat pentru echipa 🙂 deoarece ar fi jucat aproape de medalii, am jucat doar cu doua echipe mai bine cotate, reusind o victorie frumoasa cu Franta (si ei intr-o forma jalnica) . In rest, am fost favoriti in toate celelalte noua intalniri, in vreo sase dintre ele favoriti clar de tot , am reusit sa pierdem doua meciuri, infrangerea cu Paraguayul fiind destul de rusinoasa avand in vedere diferenta de pe mesele trei si patru. Pana la urma, am avut doua clasari bune pe hartie si atat, din pacate insa vor da apa la moara unor oficiali ce vor prezenta asta ca un mare succes cand de fapt,echipele sufera. Am fost surprins ca a jucat Vladik din nou azi dupa ce pierduse cu Franta insa s-a descurcat excelent , a castigat clar .

    septembrie 9, 2012 - 5:42 pm Raspunde
  • mtudorache

    Noi am crezut! Si am crezut in ei si in ele ca persoane si jucatori! Am suferit alaturi de echipe si am lasat totul balta sa-i urmarim, de oriunde ne-am afla. Ma bucur sa fi fost alaturi in aceasta dificila intrecere. Cei care au fost cu sufletul langa nationalele noastre se simt rasplatiti. Ceilalti cauta inca diferite teorii…Noi cei rasplatiti, ne-am simti in al 9-lea cer, sa vedem cateva declaratii ( nu numai pe site FR Sah) si vreo partida cu mici comentarii, din partea lor celor pe care i-am sustinut neconditionat. Iar daca pe altii i-ar irita, nu-i problema. Mie unde nu-mi place, nu ma duc.

    septembrie 9, 2012 - 5:44 pm Raspunde
  • Costin Beiu

    Liviu: sti cum e asta? Ca la Basescu: desi poporul a zi pa, CCR a zis ba. Sa facem contestatie la Zegrean ca locul 5 s-a facut fara “cvorum”…zic si eu.

    E normal ca fiecare echipa sa isi faca propria strategie. Daca sortii au decis sa joace cu o anumita echipa, indiferent ca era mai tare sau mai slaba si clasamentul final arata asa cum arata, eu cred ca nu trebuie sa dam in cap nimanui. Trebuie sa trecem peste critica excesiva si sa ne bucuram de rezultate asa cum sunt ele, rezulate obtinute prin MULTA munca depusa de fiecare membru al echipei individual, precum si de antrenorii care au decis strategia fiecarei partide. Eu cred ca in Romania, indiferent de sport, chiar daca se castiga titlul mondial, tot apar contestatari. E nevoie sa trecem peste chestiile astea inutile, deoarece rezultatele s-au obtinut fara interventia nimanui si doar sortii au hotarat adversarii. BUCURATI_VA DE REZULTATELE ECHIPELOR NOASTRE si nu criticati.
    Numai bine.

    septembrie 9, 2012 - 5:52 pm Raspunde
  • liviuadrian

    Ne bucuram cu totii si ii felicitam pe jucatorii nostrii. Insa cei care au urmarit Olimpiada fiecare runda si eu trait emotiile au ramas cu gustul amar al infrangerilor cu Paraguay si chiar Argentina la baieti, sau cu echipe mult mai slabe la fete. Apoi am vazut egaluri cu adversari cu ELO cu sute de puncte in spate. EU la fete nu inteleg cum s-a ajuns pe locu 5, cred s-au aliniat planetele pentru ca au jucat foarte slab. La baieti doar Parligras a stralucit. Lupulescu a facut si el meciuri bune avea avantaj parerea mea cu Wang si daca juca mai agresiv castiga.

    Nu ma pot bucura la locul 5 sau 8, insa ma bucur cand batem 2700+ cu negrele sau echivalentul la fete. Cand toata echipa e pe minus nu ma pot bucura. La cum au jucat fetele, tot dau refresh la pagina turneul sa corecteze neverosimilul loc 5.

    septembrie 9, 2012 - 6:11 pm Raspunde
  • Nedelcu Cristian

    Dl Sebastian se pricepe la sah …cu unele din parerile dansului sunt de acord …cu altele mai putin sau deloc .Dansul isi scrie in mod civilizat opiniile …si sper sa nu se supere prea tare pe mine cand n o sa fim de acord .Cu nenea Bernier e culmea …nimic din ceea ce este romanesc nu i convine …totul ii pute …unde traiesti stimabile ?…in Israel ? ca am vazut ca folosesti si cuvinte evreiesti …precum cuser .Unde vrei sa ti confirme aceasta echipa …acest loc 8 ?
    Acest loc 8 este minunat si a fost obtinut cu mult efort …nu cred in noroc …cred in munca …in seriozitate …in pregatire .Acum suntem pe locul 8 in lume si este un loc obtinut cu multa munca si o strategie perfecta pentru care ii multumesc domnului Sergiu Grunberg .Maine sau potmaine poate nu o sa mai fim pe 8 …asa si ?…acum suntem si ma bucur pentru asta .
    O munca excelenta a facut si domnul Szabo la echipa feminina …s o tina tot asa .

    septembrie 9, 2012 - 6:50 pm Raspunde
  • Nedelcu Cristian

    Cand am postat comentariul cu nr 48 comentariul cu nr 46 nu aparuse …ca spuneam doar atat…sunt de acord cu comentariul 46 .Pentru domnul Liviuadrian…recunosc sincer ca nu urmaresc sahul feminin …dar nu este logic sa spui ca au jucat foarte slab toate partidele si totusi au obtinut locul 5 .Poate ca in unele partide au jucat mediocru …dar in altele trebuie sa fi jucat si bine …altfel nu se poate .

    O seara excelenta pentru toti cititorii blogului !!!

    septembrie 9, 2012 - 7:05 pm Raspunde
  • Gabi

    Of, nu se intelege inca de multi ca in sahul de astazi, ultracomputerizat, au ramas si la masculin si la feminin numai 5-6 echipe “intangibile” (inca!), adevarati “monstri” de care nu poti sa te atingi. Acest lucru l-am spus cu mult timp inainte si nu repet asta ca sa fac pe interesantul sau pe desteptul, dar mie mi se pare evident acest lucru.
    In rest, orice sau aproape orice este posibil, iar acest fenomen se va accentua de la an la an.
    In aceeasi idee, ELO-ul nu mai are relevanta de odinioara, o diferenta in plus de 100-200 de puncte, ba chiar mai mult, nu asigura nimanui pozitia de favorit sau de castigator din start.
    Pregatirea la adversar, concentrarea si nervii tari au devenit elementele primordiale in sah, dar si in alte sporturi, chiar daca sunt “fizice”, si nu “mentale”.
    Cate partide au fost decise la aceasta Olimpiada milimetric si nu ma refer numai la partidele alor nostri! Probabil s-a ingrozit si Houdini:)

    septembrie 9, 2012 - 7:18 pm Raspunde
  • Sebastian

    Acum am observat, avem acleasi parcurs la ambele echipe : +8 =0 -3 , cu exact acelasi algoritm : +2 ,-2 ,+3 ,-1 , +3 🙂

    septembrie 9, 2012 - 8:12 pm Raspunde
  • Gabi

    Sebastian: Aici e ceva:) Tactica comuna la ambele echipe, nu gluma. Incep sa intru si eu la idei:)

    septembrie 9, 2012 - 8:42 pm Raspunde
  • Nedelcu Cristian

    La fel are si Olanda care s a clasat pe locul 6 …pentru mine aceasta linie de clasament arata ca am terminat cu +5..E bine cand ai 8 victorii intr un turneu .

    septembrie 10, 2012 - 3:30 am Raspunde
  • Tasogare

    Imi pare rau sa constat, dar sunt extrem de putini oameni care sa inteleaga realitatea si sa spuna lucrurilor pe nume. Consider clasarea pe locurile 8 si 5 meritorie insa trebuie sa recunoastem ca am prins un context favorabil. Nu doresc sa intru in amanunte si nici sa polemizez cu cineva.
    Cred ca ar trebui – o idee pe care am mai enuntat-o – sa participam cu o selectionata comuna Romania+Moldova. Am avea sanse mult mai mari, poate chiar la mult doritele medalii. Apropo, moldovenii n-au facut nici ei un parcurs grozav…

    septembrie 10, 2012 - 12:11 pm Raspunde

Dă-i un răspuns lui Nedelcu Cristian Anulează răspunsul

Adresa dvs de email nu va fi publicata.