Colosseum 41- turneu cu 45 de jucatori

Sevenhunt’s Swiss sytem-Colosseum 41 2009
(TD: Sevenhunt, Time: 5m + 0s, 9 rounds)

playing_hall_finetopen1

Nu prea aveam in plan turneu, mai ales ca trebuia sa plecam o echipa de 4 la Sofia astazi, la meciul Topalov-Kamsky. Si daca vremea nu lua turnura nefavorabila pe care o stiti, probabil ca eram si noi martori oculari la victoria lui Kamsky de astazi care a relansat meciul. Care este totusi mult prea scurt pentru ce ar putea a arate cei doi pe parcursul a  mai multe partide(  de exemplu 12)

Cu doua zile in urma am participat la turneul organizat de Sava Christiansen pe  camera de sah Blogsport de pe playchess. Si am avut acelasi castigator Gryzly2, care nu si-a declinat identitatea pentru a ridica premiul obtinut: o minge de fotbal. Asta am citit la articolul de dupa turneul de 7 runde. Asa ca ori el nu este roman( desi nu cred ca ar participa la 2 competitii romanesti intamplator) , ori a folosit soft( asa cum mi-a sugerat Dan Rucsandescu- ciudat nu?-  dupa turneu) sau este un jucator excelent de sah fata de noi.Aseara am fost putin tensionat, pentru ca in timpul turneului cand aveam 4,5p din6, a intervenit o problema de sanatate cu sotia( o criza de fiere ce a necesitat sa ii fac niste injectii calmante)  si nu am mai putut sa ma mai concentrez. In schimb ma bucur ca am putut sa termin turneul in bune conditii. Dar nu la evolutia mea  vroiam sa ajung ci la alta problema de la turneele on-line de pe playchess. Nu inteleg de ce nu se pot inscrie toti concurentii ca atunci cand faci un turneu sa poti sa fii sigur de cei care s-au incris. Bunaoara, se inscriu buni prieteni de ai mei de fiecare data regulamentar si altii care nu au venit niciodata nu o fac. Cred ca de acum este bine, mai ales pentru siguranta rezultatelor si corectitudinea lor sa ne inscriem civilizat la turneul din camera de sah . Daca nu vor fi destui inscrisi, nu se va tine turneul oficial si totul va depinde de voi aici. Pentru ca daca noi nu reusim sa luam atitudine si sa ne cunoastem aici, ceilalti abia asteapta ca sa profite de panza de intuneric si nesiguranta lasata peste cativa jucatori. Pe locul 2 Chessmylife00  (Adrian Petrisor 2242)cu 7p iar pe locul 3 RazvanD (Razvan Dicu 2120). Au mai participat: Velier ( Velea Constantin 2145), Diu satu mare (Catricicau Claudiu 1816),Vic32( Florin Coman 2030), Vasile1952(Vasile Remetean 2053), CIPRI1979 (Ciprian Muntean 2164), Rodan2 (Daniel Bujor), Prunescu(Prunescu Claudiu 2159), Ntipeiu01(Tipeiu Nicolae 1916), Mtudorache(Marian Tudorache 2039 ), Sevenhunt(Ceausescu Iulian 2017),adrianparvulescu(Adrian Parvulescu 1969 ), Tigran2009(Burghis Alexandru), Volcinsche_seb(Volcinsche Sebastian 1967 ),Danfugulin(Dan Fugulin),Gabriela27(Gabriela Medelet),Nicu Jeltopop, Mitica Babes, Vasile Sichim si Alin Dindareanu, Catalin Ionescu, Hritcu Costel si ceilalti care sunt necunoscuti.

Se pare ca suntem familie mare, insa cred ca trebuie sa ne conformam inscrierii cu totii daca vrem sa avem turnee cat mai curate si pline de partide peste care sa nu planeze suspiciunea. Adevarul este ca intotdeauna dincolo de noi, si daca noi nu vrem sa schimbam cumva asta, nimeni nu o va face pentru noi.Va multumesc ca ati participat la acest turneu si sper ca sa reusim sa facem turnee de acum, asa cum am resusit si pana acum.

1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 Gryzly2 2076 + 1/20 – 1/10 + 1/8 – 1/7 – 1/2 + 1/9 + 1/3 – 1/12 8.0 / 8
2 Chessmylife00 2452 – 1/31 + 1/21 + ½/11 – 1/17 – 1/3 + 0/1 + ½/4 – 1/6 + 1/8 7.0 / 9
3 RazvanD 2038 + 1/40 + 1/5 – 1/7 – 1/28 + 0/2 – ½/17 + 1/12 – 0/1 + 1/6 6.5 / 9 36.00 37.00
4 Abyse83 1913 – 1/36 – 0/7 + 1/32 + 1/22 – ½/6 + 1/10 – ½/2 – ½/8 + 1/13 6.5 / 9 32.00
5 Velier 1616 + 1/19 – 0/3 + 0/24 – 1/30 + 0/15 – 1/35 – 1/25 + 1/14 – 1/7 6.0 / 9
6 Diu satu mare 1566 – 1/37 + 0/17 + 1/25 – 1/18 + ½/4 – 1/15 – 1/14 + 0/2 – 0/3 5.5 / 9 31.50
7 Vic32 1590 – 1/33 + 1/4 + 0/3 – 1/15 + 0/1 – ½/18 + 1/11 – 1/9 + 0/5 5.5 / 9 30.00 39.50
8 VASILE1952 1783 – 1/44 + 1/32 – 0/1 – 0/14 + 1/23 + 1/22 – 1/17 + ½/4 – 0/2 5.5 / 9 30.00 34.00
9 CIPRI1979 2067 – 1/16 + 0/18 – 1/23 + 1/11 – ½/10 + 1/14 – 0/1 + 0/7 + 1/15 5.5 / 9 29.50
10 Rodan2 1658 – 1/13 + 0/1 + 1/36 – 1/24 + ½/9 – 0/4 + 1/20 – 0/12 + 1/17 5.5 / 9 28.50 36.00
11 adim1966 1784 + 1/24 + 1/23 – ½/2 – 0/9 + 1/19 – 0/12 – 0/7 + 1/20 – 1/18 5.5 / 9 28.50 34.00
12 Prunescu 2041 – 0/32 + 1/34 + ½/31 – 1/20 + 1/13 + 1/11 – 0/3 + 1/10 + 0/1 5.5 / 9 28.50 33.50
13 Acamas2 + 0/10 – ½/16 – 1/40 + 1/31 – 0/12 + 1/21 + 1/18 – 1/22 – 0/4 5.5 / 9 26.00
14 Ntipeiu01 1587 + 1/43 – 1/15 – 0/17 + 1/8 – 1/28 – 0/9 + 0/6 – 0/5 + 1/19 5.0 / 9 29.00
15 Mtudorache 1886 + 1/30 + 0/14 – 1/34 + 0/7 – 1/5 + 0/6 – 1/26 + 1/17 – 0/9 5.0 / 9 26.00
16 Petrosianc 1466 + 0/9 + ½/13 – 0/29 – 1/27 + ½/34 + 1/24 – 0/21 – 1/25 + 1/22 5.0 / 9 19.50
17 Sevenhunt 1884 – 1/35 – 1/6 + 1/14 + 0/2 – 1/29 + ½/3 + 0/8 – 0/15 – 0/10 4.5 / 9 31.00
18 Aditzzz2 1646 + 1/25 – 1/9 + 0/28 + 0/6 – 1/24 + ½/7 – 0/13 – 1/21 + 0/11 4.5 / 9 26.00
19 adrianpirvulescu – 0/5 + ½/40 – 1/38 + 1/36 – 0/11 – 0/23 + 1/31 + 1/26 – 0/14 4.5 / 9 22.00
20 Tigran2009 1479 – 0/1 – 1/26 + ½/21 + 0/12 – 1/31 + 1/29 – 0/10 – 0/11 + 1/23 4.5 / 9 21.50 32.00
21 Volcinsche_seb 1682 + 1/26 – 0/2 – ½/20 + 0/29 – 1/25 – 0/13 + 1/16 + 0/18 – 1/27 4.5 / 9 21.50 31.00
22 Danfugulin 1643 – 1/42 + 0/28 + 1/30 – 0/4 + 1/26 – 0/8 + 1/23 + 0/13 – 0/16 4.0 / 9 24.00
23 Gabriela27 1562 + 1/45 – 0/11 + 0/9 – 1/35 – 0/8 + 1/19 – 0/22 + 1/34 – 0/20 4.0 / 9 21.00
24 Chessciprian 1297 – 0/11 + 1/38 – 1/5 + 0/10 + 0/18 – 0/16 – 1/30 + 0/27 – 1/33 4.0 / 9 19.00 30.00
25 Guest852772 – 0/18 + 1/27 – 0/6 – 1/32 + 0/21 – 1/34 + 0/5 + 0/16 – 1/30 4.0 / 9 19.00 29.00
26 vasyly66 – 0/21 + 0/20 – 1/27 + 1/34 – 0/22 + 1/30 + 0/15 – 0/19 – 1/32 4.0 / 9 18.00
27 Mitica21 1426 – 0/28 – 0/25 + 0/26 + 0/16 – 1/33 + ½/31 + 1/38 – 1/24 + 0/21 3.5 / 9
28 Yuly03 2051 + 1/27 – 1/22 – 1/18 + 0/3 + 0/14 3.0 / 5 24.00
29 C4indy + 0/34 + 1/41 + 1/16 – 1/21 + 0/17 – 0/20 3.0 / 6 21.00
30 Nicu valahu 1338 – 0/15 + 1/37 – 0/22 + 0/5 – 1/32 – 0/26 + 0/24 – 1/38 + 0/25 3.0 / 9 15.00
31 Costache cezar 1507 + 0/2 + 1/35 – ½/12 – 0/13 + 0/20 – ½/27 – 0/19 + 0/32 – 1/34 3.0 / 9 14.50
32 Hritcucos2 1413 + 1/12 – 0/8 – 0/4 + 0/25 + 0/30 – 0/33 + 1/41 – 1/31 + 0/26 3.0 / 9 14.00
33 Alexandrumag + 0/7 – 0/36 + 0/35 – 1/38 + 0/27 + 1/32 – 0/34 + 1/41 + 0/24 3.0 / 9 12.00
34 SunDummy4 1543 – 1/29 – 0/12 + 0/15 – 0/26 – ½/16 + 0/25 + 1/33 – 0/23 + 0/31 2.5 / 9
35 Oliver5 1308 + 0/17 – 0/31 – 1/33 + 0/23 – 1/36 + 0/5 2.0 / 6
36 Dixi82 1347 + 0/4 + 1/33 – 0/10 – 0/19 + 0/35 1.0 / 5 8.00
37 adry_ab86 + 0/6 – 0/30 + 1/41 1.0 / 3 7.00
38 Goara 1497 – 0/24 + 0/19 + 0/33 + 1/41 – 0/27 + 0/30 – 0/39 1.0 / 7 4.00
39 Do1971 1603 + 1/38 1.0 / 1 1.00
40 GHEORGHE1000 1366 – 0/3 – ½/19 + 0/13 0.5 / 3
41 (Bye) – 0/29 – 0/37 – 0/38 – 0/32 – 0/33 0.0 / 5 0.00 7.00
42 Jose1826 + 0/22 0.0 / 1 0.00 0.00
43 Baldeney – 0/14 0.0 / 1 0.00 0.00
44 KATIANET + 0/8 0.0 / 1 0.00 0.00
45 Tomnov – 0/23 0.0 / 1 0.00 0.00

ALTE POSTARI RELEVANTE

  • rodantero

    O idee foarte buna sa stim cine participa la turnee, ca sa putem evita “inteligentele artificiale”. Daca vrem sa jucam cu programe o putem face in timpul liber. De asemenea cei prinsi ca folosesc astfel de “ajutoare” nu ar trebui sa mai participe pe viitor.

    februarie 22, 2009 - 8:32 am Raspunde
  • BurghisAlex

    Am si eu o intrebare(de fapt mai multe, dupa cum se va vedea, dar care spun acelasi lucru)! Ma macina de fiecare data cand vad discutii de genu: “Cutarescu a folosit soft; Cutarica joaca prea bine , e ceva neinregula cu el, etc… DE CE FOLOSESC UNII OAMENII SOFT? CE SATISFACTIE LE ADUCE ACEST LUCRU? Nu o fi asta oare un complex de inferioritate? Nu cumva ii incearca un sentiment de neputinta si ca sa depaseasca frustrarile apeleaza la mijloacele tehnologige cu pricina? Din punctul meu de vedere , si nu numai al meu CALCULATORUL DISTRUGE MULT DIN FRUMUSETEA SAHULUI!
    OAMENI BUNI RATINGUL DE PE PLAYCHESS NU E RATING FIDE! Folosirea softului nu va aduce decat o mare pierdere de timp. Ati putea merge la fotbal, tenis, basket, etc in loc sa stati pe un scaun si sa puneti calculatorul sa joace un joc in locul vostru.
    Va e frica de greseli? Ei oameni buni orice joc e plin de greseli si dupa cum Kasparov insusi o spunea:”IN SAH PIERDE CEL CARE A FACUT ULTIMA GRESEALA!”

    februarie 22, 2009 - 8:38 am Raspunde
  • Catalin Ionescu

    Eu am jucat cu id-ul SunDummy4, insa am uitat sa ma inscriu inainte de turneu.

    Cred ca vor exista trisori si daca se va face o inscriere inainte de turneu, dar poate in timp vom scapa de ei.

    Oricum, aseara m-am simitit bine ( mai ales dupa prima victorie 🙂 ), cu sau fara trisori prezenti 🙂

    februarie 22, 2009 - 12:02 pm Raspunde
  • claudiu prunescu

    foarte buna ideea de a nu fi primiti jucatorii care nu-si fac publica identitatea.

    februarie 22, 2009 - 12:28 pm Raspunde
  • claudiu prunescu

    pentru a evita discutiile legate de soft,de ce nu se face concursul la 3 minute??
    se termina si mai repede…

    februarie 22, 2009 - 12:30 pm Raspunde
  • Virgil

    Am spus ca ma voi ocupa numai de rezolvari de probleme, dar acum constat ca nu pot rezista ispitei de a comenta si altceva; dealtfel consider ca e absurd si nedemocratic sa-mi limitez eu insumi dreptul la opinie. Asa ca imi voi lua libertatea de a comenta orice subiect si ori de cate ori am ocazia…
    Dupa parerea mea, turneele Colosseum vor fi mereu umbrite de posibilitatea ca cineva sau mai multi dintre participanti sa foloseasca softul. E greu de starpit acest “cancer” al sahului care este softul. Ceea ce este si mai trist este faptul ca nimeni si nimic nu ne poate apara de acest dusman nevazut care se infiltraza in concursurile online fara ca cineva sa isi dea seama. Daca nu se va gasi un “antidot” la aceasta problema, este foarte probabil ca toate concursurile online sa fie compromise.

    februarie 22, 2009 - 12:40 pm Raspunde
    • ceausescuiulian

      Virgil:Nimeni nu ti-a oprit niciodata comentariile si sa nu comentezi articolele, stii bine asta. Discutia era sa discutam intai la subiectul pe care il avem si mai ales sa tinem cont ca altii nu au rezistenta noastra de aici. Daca ne cunoastem intre noi, eu cred ca se diminueaza riscul de a folosi soft la turneele on-line. Macar pentru ca ne respectam si ne stiim de atata vreme. Si atunci stii pe cine sa acuzi, cand stii cine joaca cu nickul cutare. Macar nu mai il accepti pentru viitor. Dupa cum ati vazut ne cam cunoastem intre noi la turnee, mai mult de jumatate. Insa ramane o parte, si nu ma refer aici la jucatorii straini, care nu este acoperita si de unde vin cam toate problemele. Dupa ultimele comentarii acide, Dan Rucsandescu a luat ban, adica are accesul interzis sa comenteze pe blog. Asta am decis-o nu eu, ci cei pe care i-am solicitat sa imi dea un verdict ce sa fac cu el. Sincer nu cred ca a comenta este rau, dar a lovi in ceilalti mi se pare destul de rau. Dan nu este un baiat rau, dar ii place sa iasa in evidenta prin rautatea lui excesiva, care ajunge foarte aproape de jignire. Haideti sa incercam sa comentam mai mult despre ce este aici, si mai putin despre calitatile altora. Adica, vreau mai multa rautate pe tabla si cand dezlegati problemele, nu intre noi. Sa incercam sa ne respectam adversarii si cititorii care intra pe blog, daca vrem sa fim respectati. Probabil ca se vor gasi cai macar de limitarea celor care folosesc soft, daca nu starpirea lor.

      februarie 22, 2009 - 1:11 pm Raspunde
  • Rdan

    …numai ca pe internet oricine se poate da drept altcineva…asa ca treaba cu identitatea nu prea e valabila…
    tot cu CNP-ul e cel mai bine :)))

    februarie 22, 2009 - 12:42 pm Raspunde
    • ceausescuiulian

      Rdan: Daniel, daca vrem sa furam ceva putem sa o facem cu riscurile de rigoare. Cel mai rau este ca nu ne putem fura pe noi sau minti. Asa ca fata de noi, atunci cand ne privim in interiorul nostru nu ne putem fura, pentru ca ramanem mai goi, mai singuri si mai saraci daca facem asta. Fiecare isi alege calea pe care o urmeaza. Pentru ca el va suporta consecintele mai tarziu sau mai devreme. Tu din fericire esti pe drumul cel bun, dar inca iti mai cer CNP cand joci:)

      februarie 22, 2009 - 2:11 pm Raspunde
  • Virgil

    Dezvaluirea identitatii participantilor la concursuri elimina posibiltatea folosirii softului? Daca raspunsul la o astfel de intrebare este afirmativ (ceea ce eu nu cred), atunci sa se organizeze concursuri numai cu jucatorii cu identitate cunoscuta, asa cum cer multi dintre vizitatorii site-ului.

    februarie 22, 2009 - 12:49 pm Raspunde
  • Cipri Muntean

    L=ai reabilitat pe Rucsandescu? Parca avea ban pe blog 🙂

    februarie 22, 2009 - 2:24 pm Raspunde
    • ceausescuiulian

      Cipri Muntean: are in continuare ban, insa comentariile imi vin mie si pot sa le aprob. Parerile care nu jignesc pe nimeni fata de aciditatea excesiva si lipsa de politete a lui de pana acum contrasta. Eu cred ca se va schimba si in curand va fi agent chessbase in detectarea de jucatori cu soft. Sa va vad atunci cand o prinde la “hotomani”, ce o sa mai ziceti. El a facut mai multe rele in trecut decat acum, insa daca nu va mai fi asa de acid pe nedrept cu unii in comentarii, poate sa revina. Asta depinde de el, ce va face. Caci nu prea poate sta departe prea mult timp.

      februarie 22, 2009 - 2:55 pm Raspunde
  • Cipri Muntean

    Iuliane, ai uitat sa-l mentionezi pe ocupantul locului 4 abyse83, care este tot din Satu Mare, Sogor Andras. E mai nou pe blog, poate de aceea l-ai omis.

    februarie 22, 2009 - 4:47 pm Raspunde
    • ceausescuiulian

      CIpri Muntean: Daca tocmai despre asta vorbeam, Chiar ma bucur ca au venit multi tineri care au jucat excelent de la Satu-Mare.Normal ca daca nu se va inscrie, nu va beneficia de mentionarea lui pe blog si mai ales de eventualele premii surpriza pe care le vom pune la dispozitie pentru aceste turnee, intr-o formula foarte accesibila si interesanta.

      februarie 22, 2009 - 4:57 pm Raspunde
  • adrianstanca2009

    Si daca tot suntem la capitolul jigniri, aciditate excesiva si lipsa de politete automat intra in discutie si subiectul:Cipri Muntean.
    Cipri Muntean: sunt gata sa vin pana la Satu Mare ca sa fac un meci cu tine, in conditiile in care iti convin. Cu toate ca e un efort pentru mine si o pierdere de timp sa vin pana acolo, ai dat dovada de foarte mare nesimtire si meriti o lectie. De asemenea, sunt dispus sa pun la bataie o suma consistenta de bani, ca sa merite efortul. Personal am de gand ca sa folosesc suma de bani pe care o voi castiga de la tine in scopuri nobile, ca o (mica) sponsorizare la un turneu de juniori sau un Colosseum OTB
    Asadar, daca nu ai de gand sa dai dovada de lasitate, hai sa stabilim un ritm de joc, un numar de partide si o perioada pentru acest meci, si celelalte detalii.

    februarie 22, 2009 - 5:12 pm Raspunde
  • Deschapelles

    Seara buna.

    Daca meciul iese, doresc sa pun si eu 100 de RON in fondul de premiere. Bineinteles, daca se poate. Si daca da, unde trimit banii ?

    februarie 22, 2009 - 6:31 pm Raspunde
  • Cipri Muntean

    Adriane sunt perfect de acord sa disput un meci cu tine. DIn pacate am un program foarte incarcat in perioada urmatoare. In luna iunie-iulie te astept cu placere la Satu Mare pentru un meci de 8 partide. Ce zici?
    Pana atunci spor la comentarii pe blog.
    Ai avut noroc ca a venit dl. Marin sa comenteze TOpalovKamsky, altfel te puneai tu sa comentezi :))

    februarie 22, 2009 - 8:11 pm Raspunde
    • ceausescuiulian

      Ciprian: Cred ca nu e cazul totusi sa ai si putin respect pentru munca lui Adrian de a comenta? Mai ales ca tu nu ai putut sa comentezi nici macar o partida de la Turneul Maestrilor. De ce oare? Sa ridice piatra si sa loveasca cel care este fara de pacat si are dreptul si este in masura sa o faca. Mai ales ca aceste comentarii sunt apreciate si de jucatori de frunte ai Romaniei. Am inteles de la Rdan ca ” tu, Marian Serbanoiu si altii cativa, nu intrati pe blogul nostru de patzeri”. Adrian nu te-a jignit din cate stiu eu si te-a provocat sa rezolvati la tabla diferendele. Cred ca dupa acest meci se va rezolva ceea ce nu trebuia sa se intample aici. Dar pentru ca va fi, cred ca va fi un eveniment frumos si cred am sa rog pe cineva care sa te multumeasca sa analizeze partidele cu profesionalismul pe care il ceri tu.

      februarie 22, 2009 - 8:23 pm Raspunde
  • adrianstanca2009

    Ciprian: E foarte bine si la vara. Spre finalul lunii iulie ma duc la Pardubice la festival, ocazie foarte buna sa ma opresc cateva zile pentru meciul nostru. Avem timp pana atunci sa stabilim si amanuntele. Apreciez ca ai raspuns prompt si ai acceptat provocarea, iti face cinste oarecum.
    Intr-adevar, era cam peste puterile mele sa comentez Topalov-Kamsky, am ramas dator cu destule beri la Iulian pentru ca m-a scapat de asta 🙂

    februarie 22, 2009 - 8:22 pm Raspunde
  • Cipri Muntean

    Adriane cat priveste “nesimtirea mea fata de tine” tu nu intelegi un singur lucru: daca critic pe cineva nu inseamna ca sunt nesimtit. “Aciditate excesiva” asta ce inseamna?

    Tu cand scrii pe acest blog cred ca ai satisfactie fantastica cand grupul de amici te lauda, iar cand cineva te critica acesta da dovada de “aciditate excesiva”.

    Dar cei care te lauda fantastic de ce dau dovada?

    Scuza-ma ca nu am cunoscut regulile acestui blog, dar observ ca e mai rau decat pe vremea lui Ceausescu Nicolae (nu Iulian) cand toti trebuiau sa fie de acord cu tovarashu’.

    Nu voi mai avea pe viitor nici un omentariu sa nu fiu acuzat de “aciditate excesiva”.

    februarie 22, 2009 - 8:27 pm Raspunde
    • ceausescuiulian

      Cipri Muntean:Regulile de aici sunt la fel ca si la un concurs de sah unde arbitrezi tu. Daca si-ar permite cineva sa faca acolo ce faci tu aici, nu cred ca am vrea sa stim ce i se intampla. Cine nu e de acord cu ceea ce se intampla aici, poate sa mearga in alta parte, pentru ca “telecomanda” internetului este imensa. Nu imi trebuie laude sau sa ii laud eu pe cei din echipa mea. Sunt simple constatari numai. Stiu insa ca nu am auzit de la tine prea multe comentarii care sa spuna sau sa propuna ceva concret. Criticile sunt bune dar argumentate si dialogul le poate rezolva pe toate, zic eu. Atat timp cat ataci pe cineva aici normal ca trebuie sa intervin si eu. Sau voi vreti sat fara caini aici? Puteti sa faceti asta in alta parte unde vi se permite acest lucru. Mi se pare normal ca aciditatea asta sa fie pe tabla, cu mutari viclene si perfide mai mult decat aici. Daca ai fi observat singurele lucruri pe care le cer sunt:decenta si limbaj civilizat si liniste sa putem lucra. Te-ai uitat putin pe comentariile facute de tine aici, macar un pic? Dupa ce te uiti mai vorbim…

      februarie 22, 2009 - 8:56 pm Raspunde
  • adrianstanca2009

    Ciprian: hai sa incepem sa stabilim amanuntele meciului. Astept un email din partea ta la addy_stanca@yahoo.com

    februarie 23, 2009 - 8:10 pm Raspunde
  • vasim

    Sincer nu inteleg de ce va faceti atatea probleme cu trisorii, pana la urma fiecare joaca sah din placere.
    Daca pierzi la un softist oricum nu conteaza.
    Sigur sportiv nu e ok, dar pana la urma nu aveti premii pentru care sa va bateti nu ?
    Asa ca eu zic cu cat e mai usoara participarea la turneu cu atat o sa se inscrie mai multi jucatori de sah.
    Nu are sens sa faci systemul de inscriere prea complicat pentru ca atunci multa lume nu o sa mai participe.
    Si oricum chessbase sau playchess ca pana la urma e acelasi lucru se ocupa de trisori.
    Atata vreme cat nu sunt premii lasa systemul de inscriere liber pentru ca toata lumea sa poate participa chiar si in ultimul moment.
    Idea e sa reusesti sa aduci cat mai multa lume la turnee si pe acest blog.
    Succes in continuare!

    februarie 24, 2009 - 11:53 am Raspunde
  • vasim

    Vreau sa va spun ceva despre disputele de pe blog, lasati-o mai moale.
    Mai ales la cei care participa la realizarea blogului nu are sens sa incepeti voi disputele in loc sa le calmati.
    Despre critici acceptati-le, pentru ca asta o sa faca munca voastra mai buna pe viitor.
    Sigur cand este un comentar care jigneste decat sa incepe-ti disputa cu celalalt mai bine il stergeti si salut.
    Daca respectivul gaseste o cale eleganta sa critice ok daca se rezuma doar la jigniri stergeti comentariul si gata.
    Sa stiti ca multi cititorii stau departe de asemenea bloguri din cauza ca le e frica sa citeasca comentarii de genul asta…
    Iulian ar trebui sa le impuna o conduita la toti cei care participa la realizarea acestui blog pentru ca pe viitor sa nu se mai intample asa ceva.
    Acum sper ca nu sariti toti la gatul meu ca incerc sa va dau sfaturi…
    Dar pentru ca va doresc mult succes si imi pasa imi asum riscul 🙂

    februarie 24, 2009 - 12:05 pm Raspunde
  • adrianstanca2009

    Vasim: nu s-a pus niciodata problema sa nu fim deschisi la critici si feedback-uri. Iarasi, avem lucruri mai bune de facut decat sa incepem dispute(cum ar fi sa scriem articole). De fapt asta chiar nu s-a intamplat niciodata, sa incepem vreo disputa. Cat despre mine, iata care au fost ‘criticile’ cu pricina, judeca singur:
    ———————————————————-
    Cipri Muntean spus
    februarie 1, 2009 la 19:27 e
    Iuliane: Vad ca intelegi gresit de ce sunt nemultumit. Nu poti analiza o pozitie unde sunt complect pierdut. Analizeaza tata toata partida mea cu Stanca si vedem cine era pierdut si cat sah stie fiecare.

    (N.B. personajul caruia-i apartine citatul foloseste intotdeauna cuvantul ‘complect’ – atentie! nu e o simpla greseala de typo!. Observa nuanta ‘cat sah stie fiecare’. O sa vezi de altfel -pariez pe o lada de bere!- ca Ciprian Muntean va recurge la toate subterfugiile pentru a evita un meci cu mine, cu toate ca la jigniri e cu adevarat un ‘maestru’ )

    Cipri Muntean spus
    februarie 1, 2009 la 19:54 e
    Adriane: Eu zic sa ne ocupam fiecare de ce stim nu sa ne punem sa analizam partide ca nu suntem GM si rade lumea de noi cu analizele noastre:))

    februarie 1, 2009 la 20:11 e
    Adriane: Din partea mea poti sa joci unde vrei tu, chiar nu ma intereseaza. Eu sugerezi sa te apuci de ziaristica …esti talentat. Sahul e mai greu putin…

    Cipri Muntean spus
    februarie 2, 2009 la 20:25 e
    Adriane: Eu nu am spus ca trebuie sa fi GM/IM sa comentezi partide de sah pe un blog, poti sa fi si PATER si sa te apuci sa comentezi partide de sah. Daca mai ai si sustinatori, SPECTACOLUL e TOTAL. Dar totusi un sahist adevarat te va considera PENIBIL. Asta e parerea mea. Esti major, vaccinat
    ———————————————————

    Daca tu, Vasim, consideri citatele de mai sus (sunt doar selectii!) ca fiind ‘critica’, atunci inseamna ca intr-adevar am o problema de conduita!
    Si acum daca vrei putem schimba abordarea problemei pe care ai ridicat-o; pot, daca vrei, sa-ti dau exemple de critici, feedbackuri negative sau sugestii pe care noi le-am acceptat, din care am invatat, deoarece nu era vorba de atac la persoana ci de bune intentii vis-a-vis de mai binele blogului.
    Ai dreptate, trebuie impusa o conduita! Trebuie sa o respectam cu totii insa!

    februarie 24, 2009 - 6:04 pm Raspunde
  • adrianstanca2009

    Pentru cei care n-au avut rabdare sa citeasca postul de mai sus: pariez pe o lada de bere ca Ciprian Muntean va recurge la toate tertipurile pt ca meciul intre noi doi SA NU AIBA LOC!

    februarie 24, 2009 - 6:07 pm Raspunde
  • Cipri Muntean

    Stai linistit ca meciul va avea loc, trebuie sa gasim o perioada libera de comun acord si miza sa fie un consistenta. Ptr. bani marunti nu pierd timpul sa joc cu amatori.

    februarie 24, 2009 - 7:33 pm Raspunde
  • Cipri Muntean

    Iuliane: Ref la afirmatia ta: Am inteles de la Rdan ca ” tu, Marian Serbanoiu si altii cativa, nu intrati pe blogul nostru de patzeri”.
    Din cate observi intru de cateva ori am timp pe blogul tau, ti-am si trimis corespondente de la turneele din Satu Mare, inclusiv am afisat in sala de sah adresa blogului pentru a cunoaste si altii blogul tau, am participat si la ultimul turneu, la penultimul am fost plecat din tara.
    Afirmatia facuta de simpaticul si cenzuratul Rdan cade:)

    februarie 24, 2009 - 7:59 pm Raspunde
  • Rdan

    Eu am zis f clar pe mess ca toti jucatorii care mai stiu ceva si care au jucat la turneele colosseum s-au convins cam ce e pe aici..Nu cred ca am spus ” tu, Marian Serbanoiu si altii cativa, nu intrati pe blogul nostru de patzeri” !
    E diferenta !

    februarie 24, 2009 - 8:00 pm Raspunde
    • ceausescuiulian

      Rdan:Mesajul tau de pe messenger este acesta:

      rdan1987: stii ceva?…hai ca ma plictisesti de acuma
      iuli32gr: ai scris si tu ceva normal vreodata?
      rdan1987: nu mi mai pierd eu timpul cu toti patzerii
      rdan1987: hai pa
      iuli32gr: ca sa nu te iei de cineva
      iuli32gr: pa
      rdan1987: lasa ca o sa ne intalnim noi la vreun concurs
      rdan1987: discutam noi altfel atunci
      iuli32gr: chiar mi-as dori asta
      iuli32gr: sa te vad la tabla ce stii
      rdan1987: nu vezi ca toto jucatorii care mai stiu ceva fug de blogul tau ca de dracu ?
      rdan1987: toti
      rdan1987: s-au convins toti cam ce e pe acolo
      rdan1987: marinescu paval muntean serbanoiu
      rdan1987: toti au ac parere despre tine.
      iuli32gr: au de ales, nu e obligat nimeni sa fie aici
      rdan1987: si de data asta boul ala de deschapelles m-a atacat
      rdan1987: vrei sa stau sa nu zic nimik ?
      iuli32gr: nu am timp de dispute
      iuli32gr: tu ti-o cauti tot timpul
      rdan1987: dar ai timp sa mi dai ban
      iuli32gr: asa o sa fie de acum
      iuli32gr: de ce mai intrii
      iuli32gr: daca zici ca nu mai intra nimeni la mine pe blog?
      rdan1987: intru pt ca mai apar si articole de calitate
      iuli32gr: oricum tu nu ai nevoie de patzeri

      februarie 24, 2009 - 8:17 pm Raspunde
  • Victor_Petrini

    Ma simt deosebit de onorat de a fi un patzer, mai ales ca stau alaturi de multi alti jucatori amatori sau poate chiar profesionisti (daca remraca i-a vizat si pe acestia din urma).

    Traiasca Snagovul!

    februarie 24, 2009 - 11:04 pm Raspunde
  • Cipri Muntean

    Eu personal nu am facut “pater” pe nimeni de pe acest blog. Dupa cum reiese din dialogul celor 2(Rdan si Iulian) de pe mesenger este parerea, presupunerea lui Rdan ca eu alaturi de alti sahisti nu intru pe blog din cauza paterilor. Eu intru ce placere cand am timp pe acest blog unde gasesc multe articole foarte interesante.

    februarie 24, 2009 - 11:20 pm Raspunde
  • VASILE REMETEAN

    sustin pariul pe lada de bere si afirm ca meciul cu Ciprian va avea loc,sau cel putin el nu va evita meciul

    februarie 25, 2009 - 9:43 am Raspunde
  • adrianstanca2009

    Inca un amanunt: o lada de bere…cu bere in ea! 🙂

    februarie 25, 2009 - 11:36 am Raspunde
  • mures

    de foarte multa vreme cred ca sahul a devenit un sport si un mijloc de a-ti face prieteni;nu inteleg de ce atitea discutii in contradictoriu pe o tema asupra careia nici macar un computer cu putere de calcul 10 la putere x mutari pe secunda nu a reusit sa-i dea de capat!

    februarie 25, 2009 - 2:51 pm Raspunde

Dă-i un răspuns lui Cipri Muntean Anulează răspunsul

Adresa dvs de email nu va fi publicata.